Compania Facebook, care deţine cea mai mare platformă de socializare din lume, a anunţat că a luat măsuri pentru a limita promovarea produselor pentru îngrijirea sănătăţii prin reclame înşelătoare.
Într-un postare pe un blog al companiei, reprezentanţii acesteia au afirmat că au operat luna trecută două actualizări pentru a reduce postările la produse pentru îngrijirea sănătăţii însoţite de reclame exagerate sau senzaţionale.
"Ştim că oamenilor nu le plac postările care sunt senzaţionale sau spam-urile, iar conţinutul înşelător legat de sănătate nu este potrivit pentru comunitatea noastră", a declarat managerul de produs al Facebook, Travis Yeh, citat de Reuters.
Actualizarea nu va avea un impact major asupra fluxului de ştiri al utilizatorilor.
Wall Street Journal a anunţat în urmă cu câteva luni că platformele Facebook şi YouTube erau pline de "informaţii dăunătoare" şi false despre tratamente şi produse pentru îngrijirea sănătăţii.