Bayer Pharmaceuticals prezintă planurile unor noi progrese medicale majore

Bayer Pharmaceuticals prezintă planurile unor noi progrese medicale majore

În cadrul evenimentului anual Pharma Media Day 2024, Bayer a prezentat cele mai recente progrese din procesul de transformare a activităţii sale farmaceutice pentru stimularea creşterii durabile, pe termen lung, ca parte din strategia sa pentru divizia farmaceutică.

„Am făcut progrese semnificative în creşterea valorii portofoliului nostru, demonstrând clar că strategia de cercetare şi dezvoltare revizuită produce efecte”, a declarat Stefan Oelrich, membru Board of Management Bayer AG şi Preşedintele Bayer Pharmaceuticals. „În acelaşi timp, ne extindem prezenţa în arii terapeutice esenţiale, realizând progrese importante şi asigurându-ne că putem livra medicamentele noastre unui număr cât mai mare de pacienţi”.

Mai exact, compania şi-a consolidat motorul de inovare cu un accent clar pe cercetare în patru arii terapeutice de bază (boli cardiovasculare, oncologie, imunologie şi neurologie şi boli rare), şi-a extins capacitatea prin colaborări şi achiziţii de companii platformă şi a îmbunătăţit calitatea gamei de produse prin selectarea riguroasă a portofoliului.

„Am lucrat cu sârguinţă în cercetare şi dezvoltare în ultimele 24 de luni şi facem progrese importante în reconstruirea unui portofoliu sănătos de produse”, a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Bayer Pharmaceuticals şi Head of Research and Development. „Vom continua să avansăm într-un ritm rapid, în special prin generarea sustenabilă de noi medicamente experimentale (Investigational New Drug Applications) şi mai inovatoare, prin creşterea contribuţiilor de la companiile platformă şi prin explorarea de noi parteneriate sau tranzacţii atractive”.

O nouă perspectivă asupra sănătăţii femeilor

Prin propunerea unui portofoliu de tratamente inovatoare, Bayer investeşte în extinderea opţiunilor terapeutice şi în creşterea standardului de îngrijire pentru femeile aflate la menopauză.

Până în 2030, se estimează că populaţia mondială de femei aflate la menopauză va creşte la 1,2 miliarde, cu 47 de milioane de femei intrând anual în această etapă a vieţii. Peste o treime din femeile aflate la menopauză raportează simptome grave, care pot dura 10 ani sau mult, după ultima perioadă de menstruaţie, ceea ce are un impact semnificativ asupra calităţii vieţii acestora. Cu toate acestea, aproximativ 30% dintre femeile care consultă un medic specialist din cauza simptomelor moderate până la severe nu au primit niciun tratament.

„Multe femei din lume suferă de simptome vasomotorii în timpul tranziţiei la menopauză, care, împreună cu tulburări ale somnului, sunt simptome des întâlnite şi pot avea un impact considerabil asupra calităţii vieţii acestora”, a declarat Cecilia Caetano, Director Afaceri Medicale Globale privind Sănătatea Femeilor la Bayer AG. „Ne-am luat angajamentul să facem progrese în domeniul ştiinţei şi să rupem tăcerea prin sporirea educaţiei, a gradului de conştientizare şi să extindem variantele de tratament pentru a sprijini femeile în toate etapele vieţii lor”.

Asigurarea unei creşteri continue în oncologie 

Bayer face progrese importante spre a deveni o companie de top în domeniul oncologiei.

„Ne-am crescut capacităţile de dezvoltare în domeniul oncologiei de precizie pentru a deschide calea următoarei generaţii de terapii revoluţionare şi a construi un portofoliu solid şi sustenabil în domeniile căilor intrinseci tumorale, imuno-oncologie şi radioterapii specifice”, a declarat Dominik Ruettinger, MD, Ph.D., Head of Research and Early Development în Oncology, în cadrul Bayer AG. „Prin abordarea nevoilor medicale importante nesatisfăcute în domeniul îngrijirii cancerului, urmărim să împingem limitele inovării pentru a le furniza pacienţilor medicamente cu impact, adecvate nevoilor lor personale.”

Alături de bolile cardiovasculare, cancerul rămâne una dintre principalele cauze de deces din lume. În ciuda tuturor progreselor înregistrate până acum, numărul acestora se preconizează că va creşte. Observaţiile indică faptul că populaţia de pacienţi care suferă de cancer este în schimbare, mai mulţi pacienţii fiind mai tineri la primul diagnostic, iar mai mulţi pacienţi sunt diagnosticaţi în etape timpurii ale bolii. Aceşti pacienţi au nevoie de medicamente mai eficace şi mai „blânde”, mai uşor de tolerat, precum şi terapii care au rolul de a depăşi rezistenţa la medicamente.

Bayer a investit sume semnificative în inovarea în aceste domenii, axându-se pe extinderea gamei de ţinte medicamentoase ce reprezintă o adevărată vulnerabilitate a cancerului şi accelerând procesul de dezvoltare de medicamente. Prin achiziţionarea companiei Vividion şi a platformei sale de chemoproteomice de top în industrie, Bayer şi-a consolidat cercetarea farmaceutică şi portofoliul în domeniul moleculelor mici şi a terapiilor de precizie. Tehnologia inovatoare a Vividion permite identificarea de puncte de legătură necunoscute anterior sau ţinte care nu pot fi tratate, pentru a genera noi medicamente, în cazul unor indicaţii cu nevoi medicale ridicate, neacoperite.

Respectarea promisiunii în domeniul terapiei celulare şi a terapiei genice

Terapiile celulare şi terapiile genice permit noi abordări de tratament cu potenţial transformativ, care ar putea, în cele din urmă, să oprească sau să inverseze boli, printr-o intervenţie unică. Investiţiile continue ale Bayer în domeniu - de la cercetarea timpurie, până la facilitarea accesului prin capacităţi şi platforme de producţie - subliniază semnificaţia terapiilor ca un viitor motor cheie de creştere pentru companie şi confirmă angajamentul de a transforma promisiunile în tratamente tangibile pentru pacienţi.

Bayer, împreună cu subsidiarele sale, BlueRock şi AskBio, propune un portofoliu competitiv pentru terapia celulară şi terapia genică pre-clinică şi clinică.

„Din 2020, Bayer a investit peste 3,5 miliarde de euro pentru crearea de platforme tehnologice pentru descoperirea şi dezvoltarea de terapii celulare şi terapii genice - două dintre domeniile aflate în cea mai mare creştere şi mai competitive din îngrijirea medicală modernă”, a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Bayer Pharmaceuticals şi Head of Research and Development. „Suntem încântaţi de progresul important pe care îl avem cu platformele noastre terapeutice diverse şi de ultimă generaţie. Deşi aceste programe sunt într-o etapă incipientă, suntem încrezători că le vom putea transforma în beneficii reale pentru pacienţi, în viitor.”

Despre Bayer:

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. În conformitate cu misiunea sacompaniei„Sănătate pentru toţi, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele şi serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii şi planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face faţă provocărilor majore prezentate de o populaţie globală în creştere şi îmbătrânire. Bayer se angajează să contribuie dezvoltarea durabilă şi să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În acelaşi timp, Grupul îşi propune să-şi crească puterea de câştig şi să creeze valoare prin inovare şi creştere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate şi calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajaţi şi vânzări de 47,6 miliarde de euro. Cheltuielile de cercetare şi dezvoltare înainte de articolele speciale s-au ridicat la 5,8 miliarde de euro.

viewscnt