#CancelCancer - Peste 3.000 de femei sunt aşteptate în ţară să beneficieze de ecografii mamare gratuite oferite de Avon şi Kaufland

#CancelCancer - Peste 3.000 de femei sunt aşteptate în ţară să beneficieze de ecografii mamare gratuite oferite de Avon şi Kaufland

Pe 7 iunie, Avon şi Kaufland spun din nou Cancel Cancer şi dau startul celei de-a treia ediţii a campaniei nationale de consultaţii gratuite pentru depistarea cancerului la sân. Un cabinet medical mobil dotat cu ecograf de ultimă-oră, construit de AVON, va ajunge şi anul acesta în 20 de oraşe din România şi va oferi consultaţii senologice gratuite femeilor. Unitatea mobilă va fi amplasată în parcările supermarketurilor Kaufland din fiecare localitate, unde va staţiona timp de 3 zile.

În lume, la fiecare minut, o femeie moare din cauza cancerului de sân. În România, 25 de femei află zilnic că suferă de această formă de cancer. România este ţara cu cea mai mare mortalitate cauzată de cancerul la sân, din cauză că femeile amână controalele periodice şi ajung la medic în stadii deja târzii ale bolii. Campania #CancelCancer, iniţiată de AVON cu sprijinul Kaufland în 2017, este un demers care încurajează femeile să afle că sunt bine, să discute despre depistarea precoce a cancerului de sân şi să beneficieze de ecografii gratuite.
Anul acesta, proiectul se desfăşoară în 3 etape, începând cu 7 iunie, şi sunt aşteptate în jur de 3000 de femei care să beneficieze de anamneză, învăţare autoexaminare, ecografie şi, în cazul în care este nevoie, de voucher pentru mamografie la una dintre clinicile partenere din fiecare oraş.

Ediţiile precedente

Ediţia pilot #CancelCancer din 2017 a oferit consultaţii unui număr de aproximativ 1000 de femei din 8 oraşe (Oradea, Braşov, Târgu Mureş, Sibiu, Iaşi, Ploieşti, Craiova şi Constanţa), în parcările supermarketurilor Kaufland din fiecare localitate.

În 2018, cabinetul mobil AVON a străbătut 16 oraşe participante în 3 etape, dublu faţă de 2017 (Alexandria, Slatina, Petroşani, Reşiţa, Lugoj, Arad, Satu-Mare, Slobozia, Tulcea, Vaslui, Piatra Neamţ, Botoşani, Codlea, Câmpina, Bistriţa, Sighişoara).
De-a lungul celor 3.700 km străbătuţi prin ţară, medicii au efectuat 2151 de ecografii mamare gratuite, au fost oferit 630 de vouchere pentru mamografie, iar cel puţin 2 cazuri de cancer de sân au fost depistate pe loc, fiind urmate de sprijin în investigaţiile medicale ulterioare.

#CancelCancer în 2019

Şi în acest an, AVON continuă campania. Peste 3000 de femei sunt aşteptate să beneficieze de consultaţii gratuite în parcările magazinelor Kaufland din 20 de oraşe din ţară.
Timp de peste două decenii, AVON a investit constant în campaniile sociale pe care le susţine, Campania Respectului şi Campania pentru Sănătatea Sânilor, ce combat violenţa domestică şi cancerul la sân, donând peste 3 milioane de euro pentru a sprijini proiecte dedicate acestor cauze sociale.

Programul consultaţiilor pe etape este următorul:

Prima etapă
7 iunie-30 iunie
Hunedoara: 7-9 iunie
Reghin: 10-12 iunie
Turda: 13-15 iunie
Miercurea Ciuc: 16-18 iunie
Făgăraş: 19-21 iunie
Sfântu-Gheorghe: 22-24 iunie
Giurgiu: 28-30 iunie

Etapa 2
5 septembrie- 2 octombrie
Călaraşi: 5-7 septembrie
Medgidia: 8-10 septembrie
Brăila: 12-14 septembrie
Râmnicu Sărat: 15-17 septembrie
Focsani 18-20 septembrie
Oneşti: 21-23 septembrie
Bacău: 24-26 septembrie
Roman: 27-29 septembrie
Fălticeni: 30 septmebrie-2 octombrie

Etapa 3
11-22 octombrie
Târgu Jiu: 11-13 octombrie
Râmnicu Vâlcea: 14-16 octombrie
Curtea de Argeş: 17-19 octombrie
Târgovişte: 20-22 octombrie

Consultaţiile se desfăşoară conform următorului orar, în limita timpului disponibil (fiecare ecografie înseamnă 20 de minute):

Ziua 1/oraş: 12:00-20:00
Ziua 2/oraş: 10:00-19:00
Ziua 3/oraş: 10:00-19:00
Detaliile campaniei şi adresele exacte ale magazinelor pot fi accesate pe siteul stopcancerlasan.ro şi pe pagina de Facebook Stop Cancer la San.

Despre AVON
AVON este prezent de peste 21 de ani pe piaţa din România, timp în care şi-a menţinut o poziţie de top în preferinţele consumatorilor, reuşind în acelaşi timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunităţi de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi independenţă femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.

viewscnt