Reţeaua de Sănătate Regina Maria, lider în furnizarea serviciilor de sănătate din România, anunţă implementarea unui soft AI în clinicile sale, alături de Parol, un startup românesc care furnizează soluţii de inteligenţă artificială menite să uşureze procesele administrative din cadrul consultaţiilor. Platforma Parol generează, în timp real, rapoartele medicale în urma consultaţiilor, ajutând medicii să aloce şi mai mult timp pacienţilor.
Implementarea sistemului Parol începe printr-un program pilot, în clinici din trei oraşe majore: Bucureşti, Cluj Napoca şi Timişoara. Această colaborare marchează încă un pas în digitalizarea şi optimizarea serviciilor de sănătate în cadrul reţelei.
Fady Chreih, CEO-ul Regina Maria, subliniază impactul colaborării: "Adoptarea tehnologiei Parol în reţeaua noastră de clinici medicale face parte din strategia de digitalizare Regina Maria şi reflectă angajamentul nostru constant faţă de inovaţie şi excelenţă. Această iniţiativă ne permite nu doar să eficientizăm procesele administrative, ci şi să ne aliniem mai bine la valorile noastre fundamentale, asigurându-ne că fiecare decizie şi acţiune contribuie la îmbunătăţirea continuă a calităţii îngrijirii oferite pacienţilor noştri."
Claudiu Pândaru, CEO-ul Parol, a comentat, de asemenea, colaborarea, spunând: "Misiunea noastră la Parol este de a transforma documentaţia medicală, făcând-o mai eficientă şi mai puţin intruzivă. Lucrând cu Regina Maria, aducem această viziune la viaţă, asigurându-ne că medicii pot să se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine - îngrijirea pacienţilor."
Sistemul Parol este proiectat să genereze automat rapoarte medicale prin interpretarea precisă a conversaţiilor dintre doctor şi pacient în documentaţie structurată. Acest lucru nu numai că simplifică procesul de documentaţie, dar şi îmbunătăţeşte acurateţea înregistrărilor medicale, contribuind la o îngrijire mai bună a pacientului.
Astfel, medicul poate să dedice şi mai mult timp în cabinet pacientului, contribuind la consolidarea interacţiunii dintre cei doi. Impactul expansiunii timpului petrecut în cabinet este unul benefic în primul rând pentru pacient, pentru că presiunea asupra acestuia în a oferi medicului toate informaţiile necesare evaluării stării de sănătate scade, iar sentimentul de siguranţă şi încredere creşte proporţional.
“În era digitală în care trăim, adoptarea soluţiilor inovatoare precum Parol nu este doar o opţiune, ci o necesitate pentru a ne alinia la standardele de excelenţă în îngrijirea medicală. Acest software, prin înregistrarea detaliată şi precisă a conversaţiilor dintre medici şi pacienţi, nu doar că facilitează un proces de documentare mai complet, ci ajută şi la organizarea mai eficientă a informaţiilor. Implementarea sa la nivel de reţea marchează un pas esenţial în evoluţia spre un sistem de sănătate adaptat nevoilor complexe ale societăţii contemporane, unde fiecare detaliu poate face diferenţa în asigurarea unei îngrijiri de calitate superioară.”, a completat Directorul Medical din cadrul Policlinicilor Regina Maria, dl Dan Dimitriu.
Parteneriatul plănuieşte să extindă implementarea sistemului Parol în toate cele 56 de clinici din cadrul Reţelei de sănătate Regina Maria din întreaga ţară, consolidând şi mai mult poziţia companiei drept pionier în adoptarea şi promovarea soluţiilor digitale inovatoare în sănătate.
Despre Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA
Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deţine trei spitale cu acreditări internaţionale. Prin cele 16 acreditări deţinute – o performanţă unică în Europa Centrală şi de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelenţa medicală şi siguranţa îngrijirii pacienţilor.
În ultimul deceniu, peste 625.000 de recenzii au fost acordate de pacienţi medicilor REGINA MARIA, printr-un sistem unic de acordare a feedback-ului, ajungând astfel la o medie de 9,55 la nivelul Reţelei.
Reţeaua este, totodată, lider în digitalizarea sănătăţii în România - aplicaţia medicală REGINA MARIA fiind cea mai descărcată şi utilizată aplicaţie de acest tip, cu aproape 1,4 milioane de conturi de pacienţi.
REGINA MARIA a inovat şi segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 27 de ani. Compania gestionează în prezent un portofoliu de peste 830.000 de abonamente. În plus, REGINA MARIA a investit mai mult de 250 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locaţii, achiziţia de aparatură performantă şi pregătirea echipelor medicale.
Reţeaua este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate şi a integrat cu succes 50 de alţi jucători de pe piaţă, având acoperire naţională prin sute de locaţii proprii şi clinici partenere. Compania reuneşte peste 11.000 de angajaţi şi colaboratori şi oferă servicii complete de spitalizare şi chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator şi stocare de celule stem, unui număr de aproximativ 6,5 milioane de pacienţi.
Despre Parol
Parol este o companie de tehnologie specializată în soluţii AI pentru industria medicală, iar sistemul este funcţional în română, engleză şi spaniolă. Cu un accent pe îmbunătăţirea eficienţei documentaţiei medicale, sistemul inovator Parol este proiectat pentru a îmbunătăţi fluxul de lucru al furnizorilor de servicii de sănătate şi pentru a îmbunătăţi calitatea generală a îngrijirii pacienţilor. Startup-ul Parol a fost fondat de Claudiu Pândaru, Alex Livadaru, Alex Ţepeş şi Valentin Ichim. (parol.app)