Consiliul Local al Municipiului Timişoara organizează concursuri pentru ocuparea funcţiei de manager al Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", de manager al Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" şi de manager al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă.
Spitalul Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş" Timişoara
Consiliul Local al Municipiului Timisoara organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica pentru Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr. Victor Babes, al carui management a fost transferat catre Consiliul Local Municipiului Timisoara impreuna cu Consiliul de Administratie al acestuia.
Concursul se va desfasura la sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bd. C.D. Loga nr.1 in perioada 10 aprilie - 16 aprilie 2020 si consta in patru etape, dupa cum urrmeaza:
a) etapa I - selectia dosarelor depuse de candidati;
b) etapa a II-a - evaluarea proiectelor de management depuse de candidati;
c) etapa a III-a - proba scrisal
d) etapa a VI-a - sustinerea proiectului de management de catre candidati si interviul
Proba scrisa se va desfasura la data de 10 aprilie, ora 10:00.
Participa la proba scrisa a concursului candidatii care au fost declarati admisi la selectia de dosare si care au obtinut cel putin notal la evaluarea proiectelor de management.
La concurs se pot inscrie persoanele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa aiba studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma, in specialitateamedicina;
b) pentru spitalele clinice in care se desfasoara activitate de invatamant si cercetare stiintifica medicala canditatii trebuie sa fie cadre universitare sau medici primari si sa fie absolventi ai unor cursuri de perfectionare in management sau management sanitar;
c) sa aiba o vechime minima de 5 ani in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei de manager;
d) sa aiba capacitatea de exercitiu deplina;
e) sa fie apt din punct de vedere medical;
f) sa nu aiba virsta de pensionare, conform legii;
g) sa nu fi suferit condamnari penale definitive/sa nu fie in curs de urmarire penala;
h) sa nu fi fost sanctionat pentru incalcarea dispozitiilor legale in domeniul fiscal;
i) sa nu se afle intr-o situatie de incompatibilitate sau conflict de interese, asa cum sunt definite prin art. 178 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Dosarul de inscriere curpinde, in mod obligatoriu, urmatoarele elemente:
a. cererea de inscriere;
b. copia legalizata a actului de identitate;
c. copiile legalizate ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta afectuarea specializarilor de la conditiile de inscriere lit. b), c);
d. curriculum vitae;
e. copia legalizata a carnetului de munca + adeverinta care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor;
f. cazierul judiciar;
g. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice si contine mentiunea "apt pentru acte decizionale";
h. declaratia de propria raspundere care sa ateste ca nu a desfasurat activitatide politie politica;
i, declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla intr-o situatie de incompatibilitate sau conflict de interese asa cum sunt definite prin art. 178 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii;
j. declaratie pe propria raspundere ca nu a fost sanctionat pentru incalcarea dispozitiilor legale in domeniul fiscal;
k. declaratie de propria raspundere ca in cazul promovarii concursului siocuparii postului de manager nu va fi in situatia cumulului de functii cu alte functii care nu se desfasoara in interiorul spitalului;
l. proiectul de management - pe suport hartie.
Daca este cazul, la documentele de mai sus se mai adauga copia legalizata a actelor prin care candidatii si-au schimbat numele. Actele doveditoare prevazute mai sus pot fi completate si cu alte dovezi care sa ateste indeplinirea conditiilor cerute.
Dosarele de inscriere se depun la sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, la registratura institutiei - camera 12, parter, in termen de 30 de zile de la data publicarii si afisarii anuntului.
Tema proiectuiui este "Eficientizarea activitatii desfasurate de Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr. Victor Babes Timisoara", in cadrul caruia se vor acoperi urmatoarele aspecte: analiza, evaluarea si eficientizarea serviciilor de sanatate fitmizate de spital; analiza, evaluarea si eficientizarea situatiei economic-financiare a spitalului, vizand inclusiv achiziţiile publice si planul de investitii; analiza, evaluarea si eficientizarea resurselor umane, inclusiv propunerea structurii organizatorice; planul de management pe perioada mandatului.
Structura minimală a proiectului de management:
A. Descrierea situatiei actuale a spitalului;
B. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari;
C. Identificarea problemelor critice si propunerea solutiilor de limitare sau/si eliminare a acestora;
D. Dezvoltarea planului de management in vederea eficientizarii activitatii spitalului:
1. Scop;
2. Obiective-indicatori;
3. Activitati necesare de desfasurare pentru atingerea fiecarui obiectiv;
a) definire;
b) incadrarea in timp;
c) resurse necesare - umane, material, financiare;
d) responsabilitati
4. Rezultate asteptate;
5. Monitorizare -- indicatori;
6. Evaluare - indicatori.
Informatiile necesare elaborarii proiectelor de management se pot obtine de la Consiliul de Administratie al spitalului si vizeaza:
1. proiectul contractului de management
2. regulamentul de organizare sifunctionare, regulamentul intern al spitalului public, structura organizatorica;
3. bugetul de venituri si cheltuieli aprobate;
4. ultimele doua bilanturi contabile anuale cu anexele vizate de Directia generala a finantelor publice, precum si indicatorii de referinta din ultimul an;
5. alte informatii necesare elaborarii proiectului de management;
6. elemente particulare ale bibliografiei.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS
A. LEGISLATIE
1. Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Hotararea nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2018-2019.
5. Ordinul Ministerului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea anganjamentelor bugetare legale.
6. Ordinul Ministerului sanatatii publice nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public.
7. Ordinul Ministerului sanatatii publice nr. 1384/2010 privind aprobarea modelului contractului de management al spitalului public, cu modificarile si completarile ulterioare.
8. Ordinul Ministerului sanatatii publice nr. 914/2006 privind aprobarea Normelor privind obtinerea autorizatiei de functionare a spitalelor.
9. OUG m 57/2019 privind codul administrativ.
B. MANAGEMENTUL SANITAR
1. Scoala Nationala de Sanatate Publica si Managementul Sanitar - Managementul spitalului, Editura Public H.Press, 2006, Bucuresti;
2. Nicolescu O., Verboncu I. - Fundamentele managementului organizatiei, Editura Tribuna Economica, 2001;
Normele de organizare se desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica din spitalele publice, al caror management a fost transferat catre Consiliul Local al Municipiului Timisoara au fost aprobate prin Dispozitia Primarului Municipiului Timisoara nr. 2239/06. 10.2010.
Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara
Consiliul Local al Municipiului Timişoara organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica pentru Spitalul Clinic de Urgenta Pentru Copii Louis Turcanu Timisoara, al carui management a fost transferat catre Consiliul Local Municipiului Timisoara impreuna cu Consiliul de Administratie al acestuia.
Concursul se va desfasura la sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bd. C.D. Loga nr.1 in perioada 10 aprilie – 16 aprilie 2020 si consta in patru etape, dupa cum urmeaza:
- etapa I – selectia dosarelor depuse de candidati;
- etapa a II-a – evaluarea proiectelor de management depuse de candidati;
- etapa a III-a – proba scrisa;
- etapa a VI-a – sustinerea proiectului de management de catre candidati si interviul
Proba scrisa se va desfasura la data de 10 aprilie, ora 10:00.
Participa la proba scrisa a concursului candidatii care au fost declarati admisi la selectia de dosare si care au obtinut cel putin nota 7 la evaluarea proiectelor de management.
La concurs se pot inscrie persoanele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
- sa aiba studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma, in specialitatea medicina;
- pentru spitalele clinice in care se desfasoara activitate de invatamant si cercetare stiintifica medicala, candidatii trebuie sa fie cadre universitare sau medici primari si sa fie absolventi ai unor cursuri de perfectionare in management sau management sanitar;
- sa aiba o vechime minima de 5 ani in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei de manager;
- sa aiba capacitatea de exercitiu deplina;
- sa fie apt din punct de vedere medical;
- sa nu aiba virsta de pensionare, conform legii;
- sa nu fi suferit condamnari penale definitive/sa nu fie in curs de urmarire penala;
- sa nu fi fost sanctionat pentru incalcarea dispozitiilor legale in domeniul fiscal;
- sa nu se afle intr-o situatie de incompatibilitate sau conflict de interese, asa cum sunt definite prin art. 178 din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Dosarul de inscriere curpinde, in mod obligatoriu, urmatoarele elemente:
- cererea de inscriere;
- copia legalizata a actului de identitate;
- copiile legalizate ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta afectuarea specializarilor de la conditiile de inscriere lit. b), c);
- curriculum vitae;
- copia legalizata a carnetului de munca + adeverinta care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice si contine mentiunea ‘’ apt pentru acte decizionale’’
- declaratia de propria raspundere care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla intr-o situatie de incompatibilitate sau conflict de interese asa cum sunt definite prin art. 178 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii;
- declaratie pe propria raspundere ca nu a fost sanctionat pentru incalcarea dispozitiilor legale in domeniul fiscal;
- declaratie de propria raspundere ca in cazul promovarii concursului si ocuparii postului de manager nu va fi in situatia cumulului de functii cu alte functii care nu se desfasoara in interiorul spitalului;
- proiectul de management – pe support hartie.
Daca este cazul, la documentele de mai sus se mai adauga copia legalizata a actelor prin care candidatii si-au schimbat numele. Actele doveditoare prevazute mai sus pot fi completate si cu alte dovezi care sa ateste indeplinirea conditiilor cerute.
Dosarele de inscriere se depun la sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, la registratura institutiei – camera 12, parter, in termen de 30 de zile de la data publicarii si afisarii anuntului.
Tema proiectului este “ Eficientizarea activitatii desfasurate de Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Louis Turcanu” Timisoara’’, in cadrul caruia se vor acoperi urmatoarele aspecte: analiza, evaluarea si eficientizarea serviciilor de sanatate furnizate de spital; analiza, evaluarea si eficientizarea situatiei economic-financiare a spitalului, vizand inclusive achiziitile publice si planul de investitii; analiza, evaluarea si eficientizarea resurselor umane, inclusiv propunerea structurii organizatorice; planul de management pe perioada mandatului.
Structura minimal a proiectului de management:
- Descrierea situatiei actuale a spitalului;
- Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari;
- Identificarea problemelor critice si propunerea solutiilor de limitare sau/si eliminare a acestora;
- Dezvoltarea planului de management in vederea eficientizarii activitatii spitalului:
- Scop;
- Obiective-indicatori;
- Activitati necesare de desfasurare pentru atingerea fiecarui obiectiv;
- definire;
- incadrarea in timp;
- resurse necesare – umane, material, financiare;
- responsabilitati
- Rezultate asteptate;
- Monitorizare – indicatori;
- Evaluare – indicatori.
Informatiile necesare elaborarii proiectelor de management se pot obtine de la Consiliul de Administratie al spitalului si vizeaza:
- proiectul contractului de management
- regulamentul de organizare si functionare, regulamentul intern al spitalului public, structura organizatorica;
- bugetul de venituri si cheltuieli aprobate;
- ultimele doua bilanturi contabile anuale cu anexele vizate de Directia generala a finantelor publice, precum si indicatorii de referinta din ultimul an;
- alte informatii necesare elaborarii proiectului de management;
- elemente particulare ale bibliografiei.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS
- LEGISLATIE
- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Hotararea nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor ai a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2018-2019
- Ordinul Ministerului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor publice, precum si organizarea,evidenta si raportarea anganjamentelor bugetare legale.
- Ordinul Ministerului sanatatii publice nr.1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public.
- Ordinul Ministerului sanatatii publice nr. 1384/2010 privind aprobarea modelului contractului de management al spitalului public cu modificarile si completarile ulterioare.
- Ordinul Ministerului sanatatii publice nr. 914/2006 privind aprobarea Normelor privind obtinerea autorizatiei de functionare a spitalelor.
- OUG nr 57/2019 privind codul administrativ.
- MANAGEMENTUL SANITAR
- Scoala Nationala de Sanatate Publica si Managementul Sanitar – Managementul spitalului, Editura Public H.Press, 2006, Bucuresti;
- Nicolescu O., Verboncu I. – Fundamentele managementului organizatiei, Editura Tribuna Economica, 2001;
Normele de organizare se desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager-persoana fizica din spitalele publice, al caror management a fost transferat de catre Consiliul Local al Municipiului Timisoara au fost aprobate prin Dispozitia Primarului Municipiului Timisoara nr. 2239/06.10.2010.