Bristol Myers se aşteaptă să lanseze 16 produse noi până în 2030

Bristol Myers se aşteaptă să lanseze 16 produse noi până în 2030

Directorul general al grupului farmaceutic american Bristol-Myers Squibb (BMS), Christopher Boerner, a declarat luni că producătorul de medicamente se aşteaptă să adauge 16 produse noi în portofoliul său până la sfârşitul deceniului.

Producătorul american de medicamente anunţă că se va concentra pe licenţiere, parteneriate şi achiziţii de companii mai mici, mai degrabă decât pe achiziţii mari, după ce a semnat luna trecută două tranzacţii de mai multe miliarde de dolari.

„Obiectivul nostru este de a continua să îmbogăţim acest portofoliu în primul rând, prin avansarea celui intern şi acolo unde este logic din punct de vedere strategic şi financiar prin dezvoltarea afacerilor", a declarat Boerner la conferinţa JPMorgan Healthcare, care se desfăşoară între 8 - 11 ianuarie, în San Francisco.

În decembrie, Bristol Myers a cumpărat Karuna Therapeutics pentru 14 miliarde de dolari, obţinând un nou tip promiţător de medicament antipsihotic.

Aceasta a fost urmată de o achiziţie de 4,1 miliarde de dolari a companiei RayzeBio, consolidându-şi afacerea cu medicamente împotriva cancerului.

În octombrie, a achiziţionat producătorul de medicamente pentru cancer Mirati Therapeutics pentru o sumă de până la 5,8 miliarde de dolari, diversificându-şi activitatea în domeniul oncologic şi adăugând medicamente cu care speră să ajute la compensarea pierderilor de venituri preconizate în urma expirării brevetelor în următorii ani.

Bristol Myers şi-a reiterat previziunile pe termen lung privind vânzări de produse noi de peste 10 miliarde de dolari în 2026.

viewscnt