Companiile mediaTRUST, liderul pieţei locale de monitorizare media, şi Media Kompass, specializată în servicii de monitorizare media pentru sectorul farmaceutic şi medical, au încheiat un parteneriat strategic. Potrivit companiilor, parteneriatul va permite oferirea unui produs complex pentru monitorizarea acoperirii în media şi analiza de imagine.
Astfel, soluţia tehnică dezvoltată de cele două companii înglobează rapoarte zilnice de monitorizare transmedia, analize de imagine complexe ale companiei sau ale competiţiei, o platformă digitală cu un nivel ridicat de customizare şi un design prietenos, arhive ale acoperirii în media, setarea de alerte pentru monitorizarea presei în situaţii de criză şi multe alte funcţionalităţi.
Soluţia este bazată pe resursele tehnologice ale mediaTRUST România şi pe experienţa în domeniul farmaceutic şi medical a Media Kompass,
„Cu ajutorul soluţiilor integrate de monitorizare ale mediaTRUST, clienţii Media Kompass vor beneficia de o experienţă superioară în utilizarea instrumentelor de evaluare şi măsurare a impactului campaniilor de comunicare. Aceste instrumente sunt indispensabile departamentelor de PR, Comunicare sau Marketing, agenţiilor şi consultanţilor în comunicare, pentru a demonstra contribuţia acestor profesionişti la generarea de valoare pentru companii şi la consolidarea reputaţiei corporative", a declarat Bogdan Apostol, directorul general al mediaTRUST, citat în comunicatul transmis de cele două companii.
În urma parteneriatului, echipa Media Kompass va dispune de instrumente de lucru optimizate, de tehnologii de ultimă generaţie deja utilizate cu succes în alte pieţe exigente (fabricaţie, energie, petrol şi gaze, industria alimentară şi a băuturilor răcoritoare, bunuri de larg consum, retail, telecomunicaţii, finanţe-bănci, tehnologie şi IT, autorităţi şi companii din sectorul public).
În acelaşi timp, clienţii Media Kompass vor avea acces la produsele premium ale mediaTRUST, la rapoarte de monitorizare transmedia (canale cu acoperire naţională, regională sau locală), la alerte şi notificări despre subiecte de actualitate, la analize media precise şi relevante.
„Accesul la tehnologii de monitorizare şi analiză de presă ultra-moderne, personalizate şi accesorizate pentru o utilizare mai uşoară şi mai rapidă, reprezintă pentru industria farmaceutică un instrument indispensabil pentru reuşita în atingerea obiectivelor de business. Soluţiile moderne ale mediaTRUST, alături de experienţa acumulată de Media Kompass în cei 18 ani de activitate pe acest segment, constituie fundaţia unui parteneriat de care vor beneficia actori relevanţi din industria farmaceutică", a declarat Dan Miclea, directorul Media Kompass.
Înfiinţată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experienţă pe piaţă si cel mai vast portofoliu de clienţi.
De serviciile mediaTRUST beneficiază cele mai importante instituţii naţionale (Administraţia Prezidenţială, Guvernul României) şi europene (Comisia Europeană), companii autohtone şi internaţionale.
Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass-media (presă scrisă, online, radio şi TV). Din 2004, mediaTRUST România este membră a organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 a devenit membru al BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).
Media Kompass şi-a început activitatea în urmă cu 18 ani, ca agenţie de monitorizare media, specializată pe domeniul pharma & healthcare, având de-a lungul timpului în portofoliu peste 100 de clienţi din industrie.
În prezent, Media Kompass oferă servicii integrate şi personalizate pentru companiile din industriile conexe domeniului medical, oferind consultanţă de specialitate companiilor relevante în aceasta piaţă. Printre activităţile de consultanţă se numără cele în domeniile Regulatory Affairs, Farmacovigilenţă, Market Access, GxP etc. Media Kompass este companie membră a Camerei de Comerţ Americane din România.