Odată cu stabilirea obiectivului de a atinge neutralitatea în materie de emisii de carbon până în 2030, Zentiva continuă să se dezvolte sustenabil, prin adoptarea unei strategii care acoperă toate operaţiunile sale. Compania are o contribuţie majoră la sănătatea publică, având ca misiune furnizarea, într-un mod sustenabil, de medicamente de înaltă calitate, la preţuri accesibile oamenilor care se bazează pe ele în fiecare zi.
Grupul Zentiva sărbătoreşte cea de-a 4-a aniversare de când a devenit o companie independentă, susţinută de Fondul de Investiţii Advent Internaţional şi defineşte abordarea sustenabilă în jurul a trei elemente cheie: Oamenii, Partenerii şi Planeta noastră. Strategia este ghidată după o evaluare externă ESG (Mediu, Social si Guvernanţă), care a poziţionat compania şi activitatea sa în Top 15 percentile al industriei producătoare de medicamente.
„Zentiva are deja multe puncte forte, însă munca noastră arată o posibilitate semnificativă de a reduce risipa, de a creşte eficienţa şi de a ne impulsiona creşterea într-un mod şi mai durabil. Ca echipă, am discutat despre importanţa de a ne judeca performanţa şi acţiunile de astăzi în raport cu standardele de mâine. În esenţă, când ne uităm înapoi la 2021, în anii următori, vom fi mândri de ceea ce am făcut şi cum am făcut-o”, a declarat CEO-ul Zentiva, Nick Haggar.
Primul raport de sustenabilitate al Zentiva oferă o imagine de ansamblu despre abordarea companiei în materie de sustenabilitate, acoperă realizările din 2021 şi aduce perspectivele şi obiectivele ambiţioase la care echipa noastră s-a angajat, pentru a face diferenţa - atât pentru societate cât şi pentru planeta noastră.
„În 2021 am făcut îmbunătăţiri majore, intensificându-ne eforturile în zona de mediu înconjurător. Am început să ne aprovizionăm fabricile de producţie din Europa cu energie electrică regenerabilă 100% şi să scădem consumul de energie şi apă per unitate de fabricaţie standard. Ne-am asumat şi multe criterii de ESG, ce au fost publicate pe website-ul nostru şi au fost împărtăşite cu acţionarii şi partenerii noştri de afaceri. A fost minunat să vedem, în studiul nostru de implicare, că 9/10 angajaţi se simt mândri lucrând pentru compania noastră”, a spus Ines Windisch, Head of HR, Communications & Sustainability.
Odată cu stabilirea obiectivului de a atinge neutralitatea în materie de emisii de carbon până în 2030, Zentiva continuă să se dezvolte sustenabil, prin adoptarea unei strategii care acoperă toate operaţiunile sale. Compania are o contribuţie majoră la sănătatea publică, având ca misiune furnizarea, într-un mod sustenabil, de medicamente de înaltă calitate, la preţuri accesibile oamenilor care se bazează pe ele în fiecare zi.
Grupul Zentiva sărbătoreşte cea de-a 4-a aniversare de când a devenit o companie independentă, susţinută de Fondul de Investiţii Advent Internaţional şi defineşte abordarea sustenabilă în jurul a trei elemente cheie: Oamenii, Partenerii şi Planeta noastră. Strategia este ghidată după o evaluare externă ESG (Mediu, Social si Guvernanţă), care a poziţionat compania şi activitatea sa în Top 15 percentile al industriei producătoare de medicamente.
„Zentiva are deja multe puncte forte, însă munca noastră arată o posibilitate semnificativă de a reduce risipa, de a creşte eficienţa şi de a ne impulsiona creşterea într-un mod şi mai durabil. Ca echipă, am discutat despre importanţa de a ne judeca performanţa şi acţiunile de astăzi în raport cu standardele de mâine. În esenţă, când ne uităm înapoi la 2021, în anii următori, vom fi mândri de ceea ce am făcut şi cum am făcut-o”, a declarat CEO-ul Zentiva, Nick Haggar.
Primul raport de sustenabilitate al Zentiva oferă o imagine de ansamblu despre abordarea companiei în materie de sustenabilitate, acoperă realizările din 2021 şi aduce perspectivele şi obiectivele ambiţioase la care echipa noastră s-a angajat, pentru a face diferenţa - atât pentru societate cât şi pentru planeta noastră.
„În 2021 am făcut îmbunătăţiri majore, intensificându-ne eforturile în zona de mediu înconjurător. Am început să ne aprovizionăm fabricile de producţie din Europa cu energie electrică regenerabilă 100% şi să scădem consumul de energie şi apă per unitate de fabricaţie standard. Ne-am asumat şi multe criterii de ESG, ce au fost publicate pe website-ul nostru şi au fost împărtăşite cu acţionarii şi partenerii noştri de afaceri. A fost minunat să vedem, în studiul nostru de implicare, că 9/10 angajaţi se simt mândri lucrând pentru compania noastră”, a spus Ines Windisch, Head of HR, Communications & Sustainability.
Descoperiţi raportul de sustenabilitate al Zentiva pe www.zentiva.com (în limba engleză) si www.zentiva.ro (în limba română).