Takeda - de 240 de ani în slujba milioanelor de pacienţi din întreaga lume

Takeda - de 240 de ani în slujba milioanelor de pacienţi  din întreaga lume

Pe 12 iunie 2021 compania bio-farmaceutică Takeda a împlinit 240 de ani de activitate în slujba pacienţilor din întreaga lume. Dezvoltarea sa continuă pe baza unor principii solide şi nenegociabile a făcut ca Takeda să fie astăzi un lider recunoscut la nivel global, care priveşte spre viitor şi face posibil viitorul.

Cum arăta o companie farmaceutică în 1781?

În 1781, Chobei Takeda I începea să comercializeze medicamente japoneze şi chinezeşti din plante în Doshomachi, cartierul medicinei din Osaka, Japonia. Fondatorul Takeda dobândeşte o reputaţie de integritate a afacerii şi calitate a produselor şi serviciilor. Aceste caracteristici şi valori se perpetuează de-a lungul anilor şi sunt încorporate în filozofia Takeda, care stă şi astăzi baza funcţionării companiei.

La scurt timp după începerea activităţii farmaceutice, a fost înfiinţată divizia de testare. În 1915, a fost înfiinţată divizia de cercetare, care a cercetat şi dezvoltat noi produse farmaceutice. Sistemul de cercetare şi dezvoltare (R&D) implementat în această perioadă a fost fundamentul care a dus la transformarea Takeda în compania care este astăzi, prezentă în 80 de ţări şi cu peste 50.000 de angajaţi.

Privim spre viitor

Cum ajunge o afacere de familie din Osaka să devină un companie globală bio-farmaceutică? Este nevoie de 240 de ani de energie şi pasiune, înrădăcinate în moştenirea puternică a companiei şi în valorile sale durabile.

Instrumentele pe care le folosim se pot schimba, dar valorile noastre rămân aceleaşi. Tratăm pacienţii ca pe o familie, punându-i în centrul a tot ceea ce facem, astfel încât să câştigăm încrederea societăţii, să ne consolidăm reputaţia şi să dezvoltăm portofoliul companiei - în această ordine. De aceea, ne gândim la următorul deceniu la fel de mult precum ne gândim la următorul trimestru. Această motivaţie stă în spatele tratamentelor noastre inovatoare salvatoare de vieţi. Avem această şansă rară de a putea schimba cu adevărat poveştile de viaţă ale oamenilor - inclusiv pe ale noastre, şi asta ne modelează viitorul, valorile şi istoria”, a declarat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.

Astfel, istoria bogată şi longevitatea companiei se datorează faptului că Takeda a ales mereu să privească înainte, având abordări vizionare şi inovatoare ale unor arii terapeutice precum hemofilia, bolile rare, oncologia, bolile inflamatorii intestinale sau bolile autoimune.

Astăzi, la 240 ani de la înfiinţare, Takeda marchează aniversarea sa în acelaşi fel: privind spre viitor, mai exact către următoarea paradigmă transformatoare în domeniul sănătăţii – digitalizarea. Pentru Takeda, viitorul bunăstării pacienţilor din întreaga lume este strâns legat de implementarea eficientă a unor instrumente digitale precum aplicaţiile mobile de monitorizare a terapiilor sau sistemele de date, respectiv registrele de pacienţi, care pot contribui atât la îmbunătăţirea managementului pacientului, cât şi a fundamentării politicilor publice în sănătate. Totodată, Takeda îşi propune să rămână un partener relevant şi de încredere al autorităţilor şi al comunităţii medicale, sprijinindu-i pe aceştia în atingerea obiectivelor lor specifice”, a adăugat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.

***

Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de 240 de ani de activitate în slujba pacienţilor de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acţionat în linie cu valorile sale fondatoare - integritate, echitate, dreptate şi perseverenţă (Takeda-ism). Takeda îşi propune să-şi îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcţie de 4 priorităţi: pacientul - plasarea pacientului în centrul tuturor acţiunilor, încrederea - câştigarea încrederii societăţii, reputaţia - consolidarea reputaţiei şi promovarea şi dezvoltarea portofoliului companiei. Cele 4 priorităţi sunt parte a procesului de decizie şi a acţiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-şi onora angajamentul faţă de calitatea produselor şi serviciilor sale şi pentru a face lucrul corect de fiecare dată. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://www.takeda.com

viewscnt