Nemulţumire în creştere faţă de asistenţa medicală din SUA

Nemulţumire în creştere faţă de asistenţa medicală din SUA

Tot mai mulţi cetăţeni ai Statelor Unite sunt nemulţumiţi de experienţele pe care le-au avut atunci când au intrat în contact cu sistemul medical, iar majoritatea consideră că a scăzut calitatea asistenţei medicale în ultimul an, potrivit rezultatelor unui sondaj.

Astfel, doar 40% dintre americani apreciază calitatea asistenţei medicale din SUA drept „bună” sau „foarte bună”, arată sondajul recent efectuat  de  The Beryl Institute – Ipsos PX Pulse.

În schimb, 46% dintre americani au constatat o scădere abruptă în a doua jumătate a anului a calităţii asistenţei medicale din SUA. Această tendinţă se păstrează din anii anteriori pandemiei de Covid-19.

„Populaţia a pus o presiune asupra asistenţei medicale, la care se adaugă lipsa forţei de muncă şi provocările de personal, problemele lanţului de aprovizionare şi încetinirea economică”, se arată în raport.

„Aceste presiuni se reflectă chiar în felul în care oamenii experimentează îngrijirea medicală în general”, scrie în raport, citat de Healthexec.com.

La începutul anului 2022, sondajul PX Pulse a dezvăluit că mulţi respondenţi au observat presiunea generală asupra sistemului de sănătate şi oboseala personalului medical.

„Scorurile pe care le vedem în acest raport confirmă acest lucru şi ar trebui să acţioneze ca o avertizare pentru asistenţa medicală în ceea ce va fi necesar pentru a recâştiga atât angajamentul pozitiv, cât şi sprijinul consumatorului de asistenţă medicală”, atrag atenţia cei care au întocmit raportul.

Când au fost întrebaţi care este cel mai important lucru, consumatorii au spus că vor să aibă opţiuni de asigurare la preţuri accesibile. Când vine vorba de experienţa asistenţei medicale, americanii indică în primul rând că au senzaţia că sunt ascultaţi.

Calitatea comunicării interpersonale este extrem de importantă în modul în care consumatorii îşi descriu experienţa în domeniul sănătăţii. Experienţele negative sunt strâns legate de cuvinte precum grăbit, nepoliticos, dispreţuitor şi lung.

Când au fost întrebaţi despre experienţele privind asistenţa medicală, 76% au spus că au avut o experienţă pozitivă a pacientului în ultimele trei luni şi 60% au spus că au avut o experienţă negativă. În plus, mai mult de două treimi (68%) au fost de acord că încrederea în asistenţa medicală a scăzut în ultimii doi ani.

44% dintre respondenţi sunt de părere că boala Covid-19 şi problemele legate de pandemie au jucat un rol important în erodarea încrederii.

Pentru a reconstrui încrederea între consumatori şi furnizorii de servicii medicale, consumatorii doresc să fie ascultaţi şi respectaţi de echipa de îngrijire (44%) şi să aibă parte de transparenţă în ceea ce priveşte preţurile serviciilor de sănătate.

viewscnt