Start-up-ul SanoPass specializat în abonamente medicale, lansat în 2019 de doi antreprenori români, şi-a propus să ajungă să ofere acces la o reţea de 1.300 de clinici şi cabinete medicale independente în întreaga ţară şi la 20.000 de abonaţi în 2020, potrivit uni comunicat transmis 360medical.ro.
SanoPass reprezintă o alternativă digitală la abonamentele medicale clasice şi are acum în portofoliu 570 de clinici, gestionând servicii medicale în valoare totală de peste 10.000 de euro lunar.
“La nivel strategic, ne concentrăm pe dezvoltarea serviciilor de medicina muncii, obligatorii pentru orice companie din România, şi analize medicale, care sunt cele mai solicitate servicii de către angajaţi. Ne dorim să construim cea mai variată reţea de clinici şi cabinete specializate în aceste servicii şi nu numai”, a declarat directorul general şi cofondatorul SanoPass, Andrei Vasile.
În ultimele luni, mai multe clinici şi cabinete medicale independente s-au alăturat reţelei SanoPass, printre care Gynia, Medstar, Spitalul Sf. Constantin, Alpha Medica, Donna Medical Center, Centrul Medical Transilvania, Union Medical, Medsan şi Medicii.
FINANŢARE
Pentru a deveni un jucător important pe zona de analize medicale şi medicina muncii, fondatorii SanoPass îşi propun să atragă o rundă de finanţare de tip equity în primul semestru din 2020, investiţie prin care compania va deschide reţeaua şi pentru alţi jucători din piaţă şi va lansa un flux de medicină a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP sau CRM ale companiilor, cu scopul reducerii birocraţiei.
Pottivit companiei, abonamentele SanoPass asigură programări pentru consultaţii sau investigaţii, indiferent de specialitate, în maximum 48 de ore.
SanoPass oferă pachete personalizate de servicii, cu preţuri între 3 euro şi 40 de euro lunar, conţinând servicii de medicina muncii, consultaţii şi investigaţii medicale, analize medicale, stomatologie, nutriţie, psihologie, fizioterapie şi imagistică avansată.
Compania SanoPass a fost lansată în 2019 de doi antreprenori români, Andrei Vasile şi Mihai Vădan, şi emite abonamente medicale de prevenţie oferite de angajatori ca beneficii pentru angajaţi.
Abonaţii SanoPass sunt angajaţi ai companiilor din domenii precum transporturi, productie, IT, financiar, retail. Reţeaua SanoPass numără în prezent 570 clinici şi cabinete private la nivel naţional.