[P] Stana Moisescu, Directorul General al Teva Pharmaceuticals România: Noul brand Teva este despre grija noastră pentru pacienţi şi personalul medical

[P] Stana Moisescu, Directorul General al Teva Pharmaceuticals România: Noul brand Teva este despre grija noastră pentru pacienţi şi personalul medical

Compania farmaceutică Teva România a lansat un nou brand şi o nouă identitate vizuală. Stana Moisescu, directorul general al Teva Pharmaceuticals România, explică ce aduce noul brand pentru pacienţi şi personalul medical.

Teva România a anunţat un nou brand şi o nouă identitate vizuală. Care este scopul acestui demers?

Teva este lider global în domeniul medicamentelor generice, cu un portofoliu de peste 3.500 de produse care ajung zilnic la 200 milioane de pacienţi din toată lumea.

O companie de un asemenea calibru este într-un continuu proces de transformare şi se ştie deja că Teva a trecut în ultimii ani printr-un proces de achiziţii la nivel global. Se impunea, aşadar, adoptarea unei noi identităţi vizuale care să reflecte valorile companiei şi angajamentul său faţă de pacienţi şi profesioniştii din domeniul sănătăţii.

Pentru realizarea noii identităţi vizuale Teva a fost realizat un studiu, în care au fost implicaţi pacienţi, familiile acestora şi persoane care le oferă sprijin, precum şi profesionişti din domeniul sănătăţii. Astfel, au fost analizate peste 20.000 de opinii pentru a înţelege care sunt aşteptările în privinţa serviciilor de sănătate şi cum ar putea Teva, prin produsele sale, să sugereze mai bine grija faţă de viaţă.

De aici a rezultat noul logo, care sugerează, prin litera „v” inserată sub forma unei frunze, grija pentru viaţă, care este în deplină armonie cu noul nostru mesaj “Caring for life”.  Acesta reflectă multiplele paliere ale misiunii noastre – grija pentru pacienţi, dar şi pentru cei din jurul lor – familii, persoane care le oferă sprijin, profesionişti din domeniul sănătăţii. De asemenea, a reieşit că 47% dintre cei intervievaţi erau implicaţi în acţiuni de îngrijire a bolnavilor. Este un procent semnificativ, o populaţie care nu trebuie neglijată şi care are ea însăşi nevoie de sprijin. Grija noastră trebuie să se îndrepte către ei la fel ca şi către pacienţi.

Aţi observat probabil şi schimbarea culorii logo-ului, un verde tonic care te duce cu gândul la energie, grijă şi implicare, exact ce ne dorim să transmitem prin tot ceea ce facem.

Dialogul cu pacienţii ne-a făcut să înţelegem că aceştia nu îşi doresc doar informaţii despre produsele noastre. Ei vor să cunoască în aceeaşi măsură şi compania şi oamenii din echipa Teva, precum şi ce îi animă în această preocupare continuă de a le fi aproape. De aceea pe noul website, tevapharm.ro, sunt disponibile o serie de informaţii relevante atât despre companie cât şi despre oamenii care construiesc zi de zi această poveste de succes.

În cât timp vor fi disponibile în România produsele Teva sub noua identitate vizuală?

Procesul de rebranding a fost lansat în SUA şi este în derulare în ţările unde suntem prezenţi. Estimez că vom încheia acest proces în România până la finalul anului viitor, astfel încât noul logo să fie prezent pe toate produsele noastre.

De când este prezentă Teva în România, ce poziţie ocupă pe piaţă şi care sunt ariile terapeutice pentru care aveţi produse?

Suntem activi în România din 2006 şi ne situăm pe piaţa locală în primele 10 companii de medicamente generice. Avem un portofoliu important de medicamente generice, dar şi inovative. Medicamentele noastre se adresează multor arii terapeutice: neurologie (scleroză multiplă, boala Parkinson, migrenă, epilepsie), psihiatrie, oncologie, hematologie, boli infecţioase (infecţia HIV, gripa), afectiuni respiratorii (astm bronşic, BPOC).

Ne dorim să aducem pe piaţa locală cele mai noi terapii dezvoltate de Teva pentru ca pacienţii din România să beneficieze de tratamente accesibile şi de calitate în aceeaşi măsură cu pacienţii din alte ţări.

viewscnt