Aproape jumătate dintre români îşi doresc o sănătate digestivă mai bună, dar nu ştiu cum să o obţină

Aproape jumătate dintre români îşi doresc o sănătate digestivă mai bună, dar nu ştiu cum să o obţină

Aproape jumătate (47%) dintre români vor să îşi îmbunătăţească sănătatea digestivă, dar nu ştiu cum să o facă, iar 52% se confruntă cu probleme digestive cel puţin o dată pe lună, arată un studiu susţinut de Danone. Potrivit studiului, 67% dintre românii cu probleme digestive se simt stresaţi cel puţin săptămânal, iar 40% nu practică sport măcar o dată pe săptămână.

Studiul a evidenţiat şi că 34% dintre români nu iau în considerare sănătatea digestivă atunci când fac alegeri alimentare, iar 75% se confruntă cu o tulburare intestinală, în special femeile (82%).

Totodată, datele au arătat că femeile fac mai puţin sport (deşi 86% dintre femeile chestionate îşi doresc să practice mai mult sport), acordă mai puţine ore somnului, în comparaţie cu bărbaţii şi se simt stresate mai des decât bărbaţii (31% au declarat că sunt zilnic stresate, comparativ cu 16% dintre bărbaţi).

Pentru a veni în ajutorul celor care sunt preocupaţi de obiceiurile lor alimentare, Danone a lansat un instrument gratuit   care ajută utilizatorii să îşi calculeze scorul stilului alimentar din prezent şi să primească sfaturi personalizate pentru îmbunătăţirea rutinei zilnice.

Acest instrument sprijină consumatorii în adoptarea unor obiceiuri echilibrate, care includ alimentaţia variată, exerciţiile fizice, reducerea stresului şi un somn sănătos - factori esenţiali pentru menţinerea unei stări generale de bine.

„Conform studiului, din categoria produselor lactate, 67% dintre români ar alege iaurtul pentru a-şi susţine starea de bine digestivă şi ne bucurăm că putem aduce pe piaţă produse dedicate, multe dintre ele provenind din fabrica de iaurt din Bucureşti”, a declarat Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Activia Danone Europa Centrală şi de Est, citată într-un comunicat al companiei.

Studiul a fost realizat online, în colaborare cu agenţia NMS Ungaria, în luna iunie 2024, pe un eşantion reprezentativ naţional de 542 respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 70 ani.

Danone a achiziţionat fabrica de lactate Mioriţa din Bucureşti în anul 1996, în care a produs primele iaurturi în anul 1999. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite în România şi către alte 14 pieţe europene.

Compania este lider mondial în domeniul alimentelor şi băuturilor, fiind prezentă pe piaţa românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante şi cu produsele alimentare pentru bebeluşi şi nutriţie specializată.

viewscnt