Ana Gheorghiu a preluat funcţia de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru grupul de ţări România, Bulgaria şi Republica Moldova, la finalul lunii Octombrie, devenind parte a echipei de conducere a diviziei Crop Science. Pentru noul său rol, Ana Gheorghiu îşi propune să construiască o reţea solidă de dialog cu partenerii Bayer – autorităţi, asociaţii, institute de cercetare şi dezvoltare şi media, pentru a oferi cele mai bune soluţii fermierilor, consumatorilor şi pacienţilor.
"Îmi doresc ca acţiunile mele din acest nou rol să reflecte valorile brandului Bayer de seriozitate, încredere şi calitate. În plus, intenţionez să contribui la integrarea iniţiativelor de sustenabilitate în strategia şi operaţiunile grupului nostru de ţări, aliniindu-ne astfel la Strategia de dezvoltare durabilă a Naţiunilor Unite. Nu în ultimul rând, atenţia mea se va îndrepta către proiectele Bayer de responsabilitate socială corporativă, fiind convinsă că implicarea activă în comunitatea locală aduce reale beneficii." a declarat Ana Gheorghiu cu ocazia numirii.
Ana Gheorghiu s-a alăturat companiei Bayer în 2015, ca Agricultural Policy şi Stakeholder Affairs Manager. Principalele ei atribuţii au fost reprezentate de gestionarea, planificarea şi promovarea relaţiilor guvernamentale şi acţiunilor de advocacy în cadrul diviziei Crop Science a companiei Bayer. A menţinut comunicarea cu autorităţile europene şi naţionale, deputaţii europeni, fermierii, distribuitorii, asociaţiile industriale, apicultorii, ONG-urile.
"Sunt onorată şi entuziasmată să fac parte din echipa Bayer, o companie prestigioasă, cu o istorie de peste 150 ani în domeniile sănătăţii şi agriculturii. În fiecare dintre diviziile Bayer oferim un portofoliu de produse inovative şi contribuim la găsirea de soluţii pentru unele dintre cele mai mari provocări ale timpurilor noastre. Astfel, îmbunătăţim calitatea vieţii pentru o populaţie din ce în ce mai numeroasă, prin inovaţii în prevenirea, alinarea sau tratarea bolilor. De asemenea, contribuim la o ofertă sigură de alimente şi furaje, prin seminţe de înaltă valoare, soluţii chimice şi biologice de protecţie a culturilor şi servicii pentru o agricultură modernă şi sustenabilă.” a mai declarat Ana Gheorghiu.
Ana a studiat la Universitatea Politehnică din Bucureşti unde a absolvit Facultatea de Inginerie în Limbi Străine, deţinând o diplomă de licenţă în inginerie electronică şi telecomunicaţii şi un master în managementul resurselor naturale şi economia mediului.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer s-a angajat să respecte principiile dezvoltării sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2019, Grupul avea aproximativ 104,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 43,5 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,9 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea şi Dezvoltarea la 5,3 miliarde de Euro.