AVON România continuă acţiunile de sprijinire a luptei împotriva coronovirusului. Împreună cu AMMA PRINT, compania donează 5.000 de viziere pentru personalul medical din spitalele româneşti, ca răspuns la solicitarea Fundaţiei şi a oferit finanţarea necesară pentru vizierele produse împreuna cu tipografia AMMA PRINT.
Acestea au fost distribuite către următoarele spitale: Spitalul Clinic Colentina, Institutul Naţional de Boli Infecţioase Prof. Dr. Matei Balş, Spitalul Clinic Colţea, Spitalul Clinic de Urgenta "Sf. Ioan" Bucureşti şi Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Dr. Carol Davila Bucureşti, clinica Fundaţiei Regina Maria din Bucureşti, Spitalul Municipal din Roşiori de Vede şi Spitalul General Căi Ferate Drobeta Turnu Severin.
Compania mai donează şi suma de 10.000 euro către Hospice Casa Speranţei pentru a-i ajuta să îşi desfăşoare în continuare serviciile de îngrijire a persoanelor care se confuntă cu problemele unor boli incurabile. Pentru că această perioadă pune presiune crescută nu numai pe sistemul medical, ci şi pe asociaţiile care în mod curent oferă asistenţă bolnavilor cronici, AVON România rămâne şi în aceste momente alături de partenerii pe care i-a sprijinit de-a lungul timpului. Parteneriatul AVON cu Hospice Casa Speranţei durează din 2014, când împreună au pus bazele unui program care oferă gratuit servicii de îngrijire limfedem.
“Ne-am mobilizat încă de la începutul acestei perioade pentru a sprijini lupta împotriva acestui virus care ne-a schimbat vieţile tuturor. Vedem nevoile care apar în sistemul medical şi în comunitate, şi ne dorim să contribuim la acoperirea lor. Încercăm în acelaşi timp să ne menţinem şi angajamentul faţă de partenerii noştri strategici din sectorul neguvernamental, care oferă servicii şi sprijin unor categorii afectate indirect de criză”, a declarat Andreea Moldovan, General Manager SEE AVON.
IMPLICAREA AVON
AVON România s-a alăturat încă de la inceput eforturilor de limitare a răspândirii COVID-19 prin diferite iniţiative:
Donaţii produse de igienă: 1,7 tone de produse de igienă personală (săpunuri lichide şi geluri de duş) au fost donate pentru centrele de carantină din Bucureşti, prin intermediul campaniei iniţiate de Fundaţia Preţuieşte Viaţa, fondată de Andreea Marin.
Donaţii în bani pentru echipamente de protecţie: tot prin intermediul campaniei demarate de Fundaţia Preţuieşte Viaţa, AVON donează fonduri pentru echipamente de protecţie; de asemenea, 1% din valoarea încasărilor din întreaga colecţie de parfumuri Today Tomorrow Always, cea mai populară din portofoliul AVON, va merge tot către achiziţia de echipament pentru medici.
Sprijin pentru victimele violenţei domestice: Fundaţia AVON a donat 1 milion de dolari la nivel global pentru această cauză, iar o parte din aceste fonduri vor ajunge şi în România şi vor veni în ajutorul asociaţiilor care, prin linii de asistenţă dedicate sau adăposturi, oferă în această perioadă sprijin victimelor abuzurilor domestice. Numărul acestora se aşteaptă să crească pe fondul izolării la domiciliu.
Despre AVON
AVON este prezent de 22 de ani pe piaţa din România, timp în care şi-a menţinut o poziţie de top în preferinţele consumatorilor, reuşind în acelaşi timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunităţi de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi independenţă femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.