Bayer: Maria Popova este noul Head of Communications, Public Affairs, Science and Sustainability pentru grupul de ţări România, Bulgaria şi Republica Moldova

Bayer: Maria Popova este noul Head of Communications, Public Affairs, Science and Sustainability pentru grupul de ţări România, Bulgaria şi Republica Moldova

Începând cu 1 februarie, Maria Popova preia conducerea departamentului Communications, Public Affairs, Science and Sustainability din România, Bulgaria şi Republica Moldova de la Ruxandra Pirojoc, care va prelua rolul global de CORE Communications Lead în cadrul Bayer AG, cu sediul în Leverkusen, Germania.

“Ultimii 8 ani ai carierei mele au fost o călătorie uimitoare în care am lucrat cu cele mai bune echipe, în care am dezvoltat proiecte unice şi parteneriate de încredere, toate cu viziunea comună „Sănătate pentru toţi, nimeni fără hrană”. Deşi sunt nostalgică în ceea ce priveşte rolul meu anterior, sunt extrem de mândră de echipa care va continua să ducă mai departe activităţile Communications & PASS în România, Bulgaria şi Republica Moldova, sub conducerea Mariei”, a spus Ruxandra Pirojoc.

Maria Popova face parte din familia Bayer din 2018. S-a alăturat Grupului de Ţări ca Business Partner pentru diviziile Consumer Health şi Pharmaceuticals. De atunci, este o parte importantă a echipei de comunicare şi a ajutat activ la construirea şi protejarea reputaţiei companiei în rândul părţilor interesate ale companiei.

După absolvirea studiilor în Relaţii Publice şi Comunicare, şi-a dezvoltat cariera profesională, expertiza în comunicare şi leadership timp de 20 de ani, în diferite roluri în agenţii locale de PR şi reţele de comunicare, lucrând cu companii multinaţionale cheie care operează în diferite domenii de afaceri din Bulgaria şi dincolo de frontiere.

Pentru mine este o onoare să preiau acest rol şi să îmi continuu călătoria alături de echipa Bayer, cu accent clar pe consolidarea dialogului şi a comunicării în grupul nostru de ţări. Fiind unul dintre liderii mondiali în domeniul sănătăţii şi agriculturii, Bayer dezvoltă şi furnizează inovaţii care pot ajuta la depăşirea unora dintre provocările majore cu care se confruntă omenirea. În mediul dinamic şi supraîncărcarea de date în care trăim, comunicarea este primordială pentru a ajunge la clienţi, pacienţi şi parteneri cu informaţii despre aceste soluţii, adaptate nevoilor lor specifice”, a spus Maria Popova în momentul numirii sale.

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă şi să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În acelaşi timp, Grupul îşi propune să-şi crească puterea de câştig şi să creeze valoare prin inovare şi creştere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate şi calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2021, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 44,1 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 5,3 miliarde de Euro.

viewscnt