Teva Pharmaceuticals, una dintre cele mai mari companii de medicamente generice şi inovative din lume, îşi extinde procesul de rebranding început în 2018 în SUA şi continuat şi în Europa, astfel încât imaginea sa corporate şi produsele sale la nivel global, inclusiv în România, să fie aşezate sub acelaşi brand şi identitate vizuală.
Noul brand este o etapă firească pentru Teva, după un lung proces de achiziţii la nivel global, pentru a deveni o organizaţie unitară, mai simplă şi mai agilă şi, totodată, un nou angajament pe care compania şi-l ia în relaţia cu pacienţii, cu profesioniştii şi alţi parteneri din domeniul sănătăţii. Ştim că sănătatea este un subiect privit holistic, în care tratamentul şi actul medical reprezintă doar o parte, oamenii fiind în egală măsură preocupaţi de prevenţie, calitatea informaţiei şi a dialogului cu personalul medical, precum şi de accesul la toate acestea într-un mod rapid, inclusiv prin mijloace tehnice moderne: aplicaţii, platforme online şi alte resurse digitale.
Tocmai de aceea “Rolul Teva Pharmaceuticals în România este nu doar de a produce şi a pune pe piaţă medicamente care salvează vieţi într-o gamă largă de afecţiuni, ci şi acela de a crea o experienţă de calitate pacienţilor care folosesc produsele farmaceutice Teva. De aceea, lansarea noului brand Teva în România vine şi cu un nou website care oferă, printre altele, informaţii de interes general despre produsele farmaceutice Teva disponibile în România pentru tratarea afecţiunilor din diverse arii terapeutice precum neurologie (de ex. scleroza multiplă), oncologie, hematologie, psihiatrie, afecţiuni respiratorii. Ne dorim să fim cât mai aproape de pacienţii din România prin intermediul unei comunicări moderne şi deschise, pacienţii fiind în centrul tuturor acţiunilor pe care le întreprindem”, a declarat Stana Moisescu, director general Teva Pharmaceuticals România (foto ataşată).
Noul website Teva România poate fi vizualizat prin accesarea link-ului www.tevapharm.ro.
Teva Pharmaceuticals este prezentă în România încă din anul 2006. În 2016, Teva a achiziţionat la nivel global compania Actavis, divizia de medicamente generice a grupului Allergan. În urma acestei tranzacţii şi a integrării activităţilor la nivel local, au rezultat in România 3 unităţi de business distincte: Unitatea Comercială, Centrul Global de Excelenţă în Farmacovigilenţă şi Sindan Pharma, fabrica de medicamente oncologice din Bucureşti.
“Sub umbrela noului brand, precum şi prin acţiuni concrete de sprijin al pacienţilor şi comunităţii medicale din România, prin implicare activă în diverse acţiuni cu caracter social şi de sprijin în folosul comunităţii, ne dorim ca Teva să-şi consolideze prezenţa pe piaţa din România şi să contribuie nemijlocit la sănătatea şi calitatea vieţii pacienţilor români”, a mai spus Stana Moisescu.
Implementarea actualei strategii de brand şi a identităţii vizuale Teva se va desfăşura până la finalul anului 2021, urmând ca noul brand să se regăsească pe tot portofoliul de produse farmaceutice Teva din România.
Despre Teva
Teva Pharmaceuticals dezvoltă şi produce medicamente care îmbunătăţesc viaţa oamenilor de peste un secol. Misiunea Teva este aceea de a fi lider global în domeniul medicamentelor generice şi biofarmaceutice, cu un portofoliu care include peste 3.500 de produse, în aproape toate ariile terapeutice. Prin puterea inovaţiei şi o organizare unitară, Teva oferă medicamente de calitate şi opţiuni de tratament accesibile pentru milioane de oameni din întreaga lume.
În România, prin intermediul unui portofoliul important de medicamente generice dar şi inovative, medicamente cu prescripţie, dar şi OTC-uri şi produse cosmetice, Teva pune la dispoziţia pacienţilor şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii soluţii terapeutice de calitate care se adresează unei game largi de afecţiuni, de la scleroză multiplă, boala Parkinson şi alte afecţiuni neurologice şi psihiatrice, la patologii oncologice, hematologice, infecţioase (ex. infecţia cu HIV), respiratorii (astm bronşic, BPOC, răceală şi gripă).
Obiectivul TEVA în România este să menţină şi să dezvolte în continuare un business sustenabil, astfel încât să poata contribui pe termen lung, prin produsele şi acţiunile sale, la îmbunătăţirea sănătăţii şi a calităţii vieţii unui număr cât mai mare de pacienţi.