Novo Nordisk, companie farmaceutică inovativă globală, lider în diabet şi boli cardio-metabolice, are, începând din ianuarie 2021, un nou Corporate Affairs Director pentru România, rolul fiind ocupat de Cristina Popescu. Aceasta o înlocuieşte pe Andreea Pleşa, promovată într-o poziţie regională de Government Affairs Director, coordonând echipele specializate din 23 de ţări.
În noul său rol, Cristina Popescu va coordona activităţile de public affairs, comunicare şi market access şi va lucra îndeaproape cu echipele de brand pentru a susţine proiectele adresând ariile terapeutice de interes pentru Novo Nordisk. De asemenea, un obiectiv major este de a menţine şi consolida proiectele şi relaţia cu partenerii cheie precum asociaţii de pacienţi, mass-media, societăţi medicale, autorităţi şi factori de decizie.
“Încep acest an cu o nouă provocare profesională într-un domeniu nou pentru mine, care îmi va da şansa să dezvolt proiecte cu un impact real în viaţa pacienţilor din România. Sunt norocoasă să fac acest pas într-un an special, când celebrăm 100 de ani de la descoperirea insulinei, care a schimbat viaţa a milioane de oameni. Este, de asemenea, un moment important pentru că în România avem acum o lege a prevenţiei diabetului, care creează cadrul pentru a creşte conştientizarea despre această afecţiune şi a lucra pentru a preveni extinderea ei. Experienţa Novo Nordisk de aproape 100 de ani în tratamentul diabetului şi inimioasa şi ambiţioasa echipă mi-au dat încredere că această misiune este o posibilitate reală”, a declarat Cristina Popescu, Corporate Affairs Director Novo Nordisk România.
“2020 a fost un an complex, în care Novo Nordisk a susţinut persoanele cu diabet prin acordarea de sprijin financiar în cadrul mai multor iniţiative ale asociaţiilor de pacienţi şi societăţilor profesionale. Acum e nevoie să ducem mai departe aceste proiecte, să dezvoltăm soluţii care să limiteze rata intensă de creştere a numărului persoanelor cu diabet. E o prioritate la care mă bucur că va contribui Cristina în România”, a declarat Andreea Pleşa, Government Affairs Director Novo Nordisk Regiunea SEEMEA.
Despre Andreea Pleşa
Andreea Pleşa are 25 de ani de experienţă în Government Affairs şi Corporate Communications în mai multe industrii, printre care: FMCG, telecom, resurse naturale şi consultanţă de business. Din 2017 lucrează în Novo Nordisk România, coordonând activităţile de market access şi public affairs. Andreea a contribuit la lansarea Forumului Român de Diabet în aprilie 2019 in calitate de co-chair al Grupului de Diabet din Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM).
Despre Cristina Popescu
Cristina Popescu are o experienţă de peste 15 ani în domeniul Corporate Affairs, cu accent pe comunicare, în corporaţii de top din România. Principalele domenii de expertiză sunt comunicarea strategică, gestionarea reputaţiei, dezvoltarea echipei, comunicarea de criză, managementul schimbărilor organizaţionale. Înainte de a se alătura echipei Novo Nordisk, începând din 2013 Cristina a ocupat în Danone mai multe poziţii cu responsabilităţi regionale de coordonare a activităţilor de comunicare şi corporate affairs. Anterior, a lucrat în domeniul IT&C, coordonând activităţile de relaţii publice ale Romtelecom. Cristina a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti şi a urmat o serie de cursuri de business şi comunicare în afara ţării.
Despre Novo Nordisk
Novo Nordisk este o companie farmaceutică globală, fondată în 1923, cu sediul central în Danemarca. Scopul nostru este de a determina schimbări pentru a învinge diabetul şi alte boli cronice grave, cum ar fi obezitatea, boli rare de sânge şi tulburări endocrine. Facem acest lucru prin descoperiri ştiinţifice de pionierat, prin extinderea accesului la medicamentele noastre şi căutând soluţii pentru prevenirea şi, în cele din urmă, vindecarea bolilor. Novo Nordisk are aproximativ 44.000 de angajaţi în 80 de ţări, produsele companiei fiind prezente în aproximativ 170 de ţări. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi novonordisk.com, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube.