Medic One şi Mullen România au făcut echipă pentru dezvoltarea campaniei de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansată de compania Zentiva România. Campania marchează intrarea pe piaţa suplimentelor alimentare a mărcii Aslavital, marcă recunoscută la nivel local pentru produsele de înfrumuseţare şi îngrijire a tenului. Compania producătoare de medicamente Zentiva România va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate bună a somnului, sănătatea pielii, părului şi a unghiilor.
Campania ilustrează provocările şi situaţiile zilnice în care corpul nostru este supus stresului sau efortului şi completează povestea din spatele identităţii de brand printr-un spot TV şi materiale declinate în online.
„Am pornit de la ne asculta consumatoarele şi a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face faţă provocărilor actuale. Astfel s-a născut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut şi apreciat de românce pentru produsele de calitate de pe piaţa din România. Pentru a ne evidenţia pe o piaţă extrem de aglomerată, ne-am propus ca, încă de la început, să spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj şi de la numele produselor. Astfel, alături de echipele Medic One şi Mullen, am tradus conceptul creativ într-un univers al eroilor şi eroinelor de astăzi care, câteodată, au nevoie de ajutor în aventurile de zi cu zi”, a declarat Cătălina Huszar, Marketing Manager OTC Zentiva România.
„Această campanie a fost o provocare pe care o aşteptam demult: să lansăm un brand renumit cum este Aslavital, într-o categorie complet nouă pe o piaţă deja marcată de branduri „cu vechime”. Misiunea a fost cu atât mai frumoasă cu cât ne-am ocupat de „naşterea” noii game Aslavital încă din faza de identitate de brand. Un produs nou îţi dă posibilitatea să explorezi direcţii creative îndrăzneţe în conturarea design-ului ambalajelor, în găsirea numelor noilor produse, în producţia video şi a materialelor de comunicare. Astfel, s-a născut o poveste modernă, pe care nimeni n-a scris-o până acum, însă de care cu toţii ne-am lovit cu siguranţă măcar o dată”, a declarat Oana Cociaşu, Managing Partner Medic One.
Noul brand este prezent în farmacii şi campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care şi un website dedicat, dezvoltat de agenţia Profero.
Echipele care au lucrat la campanie:
Zentiva România: Cătălina Huszar (Marketing Manager OTC), Ariana Grecu (Product Manager)
Medic One: Oana Cociaşu (Managing Partner), Corina Şofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).
Casa de producţie: StudioSet
###
Despre Zentiva România:
Zentiva România este parte a grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanţi producători de medicamente generice din Europa. Grupul deţine unităţi de producţie la Bucureşti (fabrica Zentiva Romania si fabrica Labormed) si cate o fabrică la Praga şi Ankleswar.
În România, grupul de companii Zentiva a intrat în topul primelor 5 companii farmaceutice (în valoare) din România şi este liderul în volume al pieţei farmaceutice totale*. Alături de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane, ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistenţă medicală ale oamenilor. Credem că sănătatea trebuie să fie un drept şi nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai uşor la medicamente de înaltă calitate şi la sănătate. Lucrăm în parteneriat cu medicii, farmaciştii, distribuitorii, autorităţile de reglementare şi guvernamentale pentru a asigura soluţiile de zi cu zi de care depindem cu toţii. *Sursa datelor este IQVIA, sell-in data, all market (RX + OTC, Originals + Generics), august 2020
|
www.zentiva.ro
Despre Medic One:
Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alţi parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanţă, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atât pentru piaţa locală, cât şi cea internaţională. Campaniile şi proiectele agenţiei sunt multipremiate naţional şi internaţional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards şi Cristal Festival. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Servier Pharma, Zentiva, Fundaţia Renaşterea, Crucea Roşie. Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin şi Profero. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.medicone.ro.
Despre Mullen România:
De peste 27 de ani în România, Mullen este o agenţie de creaţie, marketing şi brand strategy care îşi propune să îşi păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială şi spiritul dinamic. Agenţia se poziţionează ca challenger al modului de operare tradiţional în procesul de creaţie şi adoptă un model de lucru bazat pe integrare şi perspectivă holistică asupra comunicării.