În condiţiile în care evoluţia societăţii din ultimii ani şi pandemia au accentuat preocuparea oamenilor pentru sănătate şi nevoia de sprijin emoţional, NN, liderul pieţei de asigurări de viaţă din România şi platforma digitală de sănătate şi wellbeing ATLAS anunţă dezvoltarea unui parteneriat pentru a oferi impreună românilor soluţii concrete şi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări ale lor.
Astfel, NN şi ATLAS lansează campania “Trăieşte de azi pe bine!”, prin care încurajează românii să aibă grijă de sănătatea lor fizică şi emoţională şi să facă din binele lor o prioritate, punându-le la dispoziţie o serie de instrumente digitale gratuite şi informaţii utile, prin intermediul paginii web deazipebine.atlas.app şi al reţelelor de socializare.
Toţi cei care accesează pagina deazipebine.atlas.app au posibilitatea de a-şi evalua sănătatea şi starea de bine prin intermediul unor scale de autoevaluare pentru calitatea vieţii, depresie, anxietate, stres, burnout sau bunăstare financiară. Totodată, au la dispoziţie informaţii relevante de la specialişti licenţiaţi ai platformei ATLAS şi sfaturi uşor de urmat, care îi pot ajuta să fie mai bine: bine cu ei (sfaturi de sănătate psiho-emoţională), bine sănătoşi (sănătate fizică), bine financiar (bunăstare financiară), bine acasă (parenting), bine la job (coaching), bine la masă (nutriţie).
“Datele ne arată că depresia, care afectează peste 2 milioane de români, este în top 3 afecţiuni care duc la dizabilitate, o treime din populaţia ţării suferă de insomnie şi, odată cu pandemia, a crescut şi riscul de burnout, prin mărirea timpului de lucru cu 48,5 minute pe zi. Evoluţia recentă a platformei ATLAS ne arată de asemenea că tot mai mulţi români sunt preocupaţi de sănătatea şi de starea lor de bine, alocă mai multă atenţie prevenţiei şi sunt totodată deschişi la inovaţie şi mai apropiaţi de lumea digitală. Ne dorim să punem la dispoziţia lor resursele şi experienţa specialiştilor noştri şi să contribuim astfel la evoluţia în bine a sănătăţii fizice şi psiho-emoţionale a românilor”, declară Mihai Bran, medic primar psihiatru şi co-fondator ATLAS.
Platforma digitală ATLAS, ce oferă servicii integrate de sănătate şi wellbeing, a avut o evoluţie exponenţială în ultimii ani, punând la dispoziţie în prezent consultaţii online/telemedicină şi la cabinet, servicii de psihoterapie, parenting, nutriţie, consiliere financiară şi coaching, prin intermediul a peste 1.000 de specialişti.
„La NN, sănătatea este o preocupare continuă şi, prin tot ceea ce facem, îi sprijinim pe oameni să aibă grijă de ceea ce contează cel mai mult pentru ei, atunci când au cea mai mare nevoie. Azi, conştientizăm cu atât mai mult importanţa echilibrului emoţional pentru sănătatea noastră şi, ca urmare, venim către români cu soluţii concrete, alături de un partener inovator, care înţelege foarte bine prin ce trec oamenii în aceste vremuri. Totodată, prin parteneriatul cu ATLAS, oferim cadou clienţilor noştri care au o asigurare de sănătate sau de viaţă la NN un set de şedinţe de consiliere cu peste 1.000 de specialişti din diverse arii care ţin de sănătatea fizică, emoţională şi financiară,” explică Alexandra Popescu Zorica, Head of Innovation în cadrul NN România.
Parteneriatul cu ATLAS face parte din strategia amplă a NN pentru inovaţie şi a demarat încă din luna februarie, când NN a început să acorde, sub formă de beneficiu, acces gratuit la serviciile platformei ATLAS celor aproape 2.000 de angajaţi şi consultanţi financiari ai companiei din toată ţara.
În acelaşi timp, NN completează expertiza ATLAS în zona consilierii pentru bunăstare financiară, punând la dispoziţia utilizatorilor platformei şedinţe de consiliere cu specialiştii financiari NN, care să îi sprijine să îşi îmbunătăţească sănătatea financiară.
Despre NN România
NN (www.nn.ro) este prima companie internaţională de asigurări de viaţă care a intrat pe piaţa din România, în 1997, iar de 13 ani activează şi pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe pieţele de profil. Totodată, activitatea companiei pe plan local include şi managementul investiţiilor iar NN s-a extins şi pe piaţa asigurărilor de sănătate şi, recent, pe piaţa asigurărilor generale, prin adăugarea în portofoliu a asigurărilor de locuinţe.
NN are aproape 2.000 de angajaţi şi consultanţi financiari în România şi sprijină peste 2,2 milioane de clienţi de asigurări şi pensii, un sfert din populaţia activă a României, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei. De la lansarea pe piaţa din România, NN a plătit clienţilor săi o sumă totală de 1.6 miliarde RON despăgubiri pe segmentele asigurărilor de viaţă şi de sănătate.
Despre ATLAS
atlas.app este o platformă digitală de sănătate şi wellbeing, prezentă pe piaţa din România din anul 2016. Reuneşte peste 1.000 de specialişti verificaţi şi licenţiaţi în psihoterapie, nutriţie, coaching, parenting şi consiliere financiară, care oferă suport atât utilizatorilor privaţi, cât şi celor din mediul corporate (prin intermediul parteneriatelor încheiate cu companii de top din domeniile Retail, Banking, IT, Telecomunicaţii) sau ONG-urilor (prin intermediul parteneriatelor sociale cu Asociaţia Magic şi Asociaţia Little People România). Serviciile ATLAS sunt disponibile 24/7, de oriunde, oricând, pentru a le fi alături tuturor celor care au nevoie de ajutor specializat.
Începând cu luna martie a anului 2020, odată cu lansarea primei platforme de telemedicină din România, ATLAS reuneşte şi un număr de 250 de medici de la clinici private partenere, care pot oferi un sfat avizat online, iar din luna august s-a extins şi la nivel internaţional, prin lansarea primei platforme de telemedicină din Bulgaria împreună cu un partener local.