Platforma de management Ziora vizează să lucreze cu 5.000 de medici de familie şi cabinete medicale

Platforma de management Ziora vizează să lucreze cu 5.000 de medici de familie şi cabinete medicale

Fondatorii Ziora, platformă online pentru administrarea afacerii şi pentru managementul programărilor, vizează să atragă 5.000 medici de familie şi cabinete medicale anul acesta, acest pas făcând parte din strategia de a ajunge soluţia lider de gestionare a businessului în segmentele medical şi auto.

Ziora este un software dedicat administrării afacerilor care necesită programări şi este folosit, mai ales, de către saloane de înfrumuseţare, wellness şi SPA, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, cluburi sportive, firme de avocatură şi service-uri auto.

Platforma dedicată segmentului medical a fost lansată la finalul anului trecut. Clienţii din acest domeniu sunt mai ales clinici de neurologie, cardiologie şi psihoterapie. În România, în 2019, erau aproximativ 15.000 de medici stomatologi, 12.000 de cabinete medicale şi 11.000 de medici de familie, conform datelor Institutului Naţional de Statistică.

O platformă pentru promovarea medicilor. 250.000 de programări medicale în 2021

În mai puţin de o lună, Ziora va lansa primul portal de medical beauty şi medical din România - cu ajutorul acestuia, specialiştii din aceste domenii vor beneficia de promovare gratuită pentru a-şi creşte baza de pacienţi şi clienţi.

Managementul preconizează că în 2021 vor fi create aproximativ 250.000 de programări medicale prin Ziora.

De altfel, în decembrie 2020, Ziora a lansat o campanie prin care oferea acces gratuit până la finalul lunii martie clinicilor medicale care realizează teste pentru determinarea infecţiei cu Covid-19 (noul Coronavirus). Astfel, clienţii persoane fizice se pot programa online, rapid, fără să mai aştepte în call center.

Target: Venituri de 3,6 mil.euro în 2023. Extindere internaţională din 2022

“Foarte mulţi dintre noi am aşteptat măcar o dată timp îndelungat, uneori chiar şi 20 de minute, pentru ca un operator de call center sa ne programeze la consultaţia medicală dorită. Ziora este un instrument util atât clienţilor consumer, ajutându-i pe aceştia să se programeze uşor la medicul/cabinetul dorit, dar este mai ales o unealtă care poate redefini felul în care este admnistrată o afacere care lucrează cu foarte mulţi pacienţi, clienţi, parteneri”, a afirmat Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora.

Fondatorii Ziora îşi doresc că anul acesta să ajungă la o cifră de afaceri de un milion de euro, iar în 2023 la 3,6 milioane de euro. De asemenea, aceştia au în plan ca în 2022 să se extindă în Ungaria, iar în 2023 în Franţa.

De curând, compania s-a listat pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, în cadrul unei runde de finanţare de 140 000 de euro, pentru care compania cedează 10% din capital. Compania este listată până la data de 3 aprilie 2021 şi a strâns 60.000 de euro. Suma este necesară pentru promovare, dezvoltarea echipei şi extinderea verticalelor de medical, auto şi beauty la nivel naţional şi internaţional. De asemenea, antreprenorii discută cu un fond de investiţii care analizează posibilitatea de a se alătura pentru a accelera extinderea în străinătate.

Clienţii din zona de beauty, cei mai numeroşi

Majoritatea clienţilor Ziora sunt din domeniul beauty: saloane de înfrumuseţare, centre spa&wellness, centre de remodelare corporală, academii de profil, freelanceri, distribuitori şi furnizori de produse.

Fondatorii Ziora estimează că anul acesta vor fi create peste 250.000 de programări pentru segmentul beauty. De asemenea, antreprenorii vor ca în 2022 să ajungă să colaboreze cu 10% din piaţa de beauty&wellness şi să ajungă astfel la venituri de 2,6 milioane de euro pe acest segment.

Aplicaţia este disponibilă în Magazin Play (pentru dispozitivele Android), însă Ziora este recomandată pentru utilizarea în versiunea desktop, ca un soft de recepţie, datorită complexităţii.

Printre serviciile oferite de platformă se numără: site personalizat (cu o componentă de e-commerce) pentru fiecare client; modul integrat pentru programare online sincronizat în calendarul aplicaţiei; comunicare directă între furnizori şi clienţi; programarea mai multor servicii din cadrul aceluiaşi abonament; reminder (SMS); gestiune atât a personalului cât şi a produselor; notificare pentru evenimente importante (recurentă, ziua de naştere a clientului persoană fizică; neprezentare); vânzare de produse atât direct din aplicaţie cât şi comanda lor în momentul programării pentru a le ridica din salon. Înainte de data programării, Ziora trimite clienţilor un SMS şi/sau un email de reamintire pentru a creşte rata de prezenţă.

Aplicaţia a fost dezvoltată de către Marius Chiriţă, Irinel Bîrsan şi Cătălin Bălinişteanu. În anul 2020, s-au alăturat companiei şi Silviu Chiriţă, senior financial analist cu experienţă în asset management, advisory şi private equity şi Lucian Rotar, antreprenor în serie şi investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul IT&C, atât în ţară cât şi în străinătate.

***

Despre Ziora

Ziora este o soluţie care răspunde celor cinci probleme esenţiale ale administrării eficiente a unei afaceri: administrarea programărilor, marketing şi comunicare cu clienţii, conexiunea directă cu furnizorii şi acesul la oferte dedicate, management financiar pentru creşterea rentabilităţii afacerii şi promovarea directă prin orferirea unui site personalizat. Aplicaţia este utilizată pentru programări online în saloane de înfrumuseţare sau de tip SPA, săli de sport, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură, notariate şi service-uri auto. Managementul estimează că anul acesta vor fi create peste 250.000 de programări medicale prin aplicaţie.

viewscnt