Ziora, platformă online pentru administrarea programărilor, dar şi a întregii afaceri - folosit în special în saloane de înfrumuseţare, wellness, domeniul sănătăţii, şi service-uri auto, va oferi abonament gratuit timp de trei luni clinicilor medicale care realizează teste pentru determinarea infecţiei cu Covid-19 (noul Coronavirus). Astfel, clienţii persoane fizice se pot programa online, rapid fără să mai aştepte timp îndelungat în call center.
Accesul gratuit al clinicilor în platformă este oferit începând cu 1 decembrie. De asemenea, accesul gratuit este oferit pentru toate tipurile de teste şi analize oferite de clinicile medicale, singura cerinţă este ca acestea să ofere şi testare pentru detecţia virusului SARS-CoV-2, care determină infecţia cu Coronavirus.
Utilizarea aplicaţiei este gratuită în mod continuu pentru pacienţi/persoane fizice, în timp ce pentru clinici şi cabinete medicale abonamentul este fără plată timp de trei luni. În mod obişnuit, utilizarea platformei timp de o lună de către o companie costă începând de la 100 de euro, suma depinzând de numărul de utlizatori şi de volumul programărilor.
“În ultimele luni sunt realizate aproape zilnic în jur de 30.000 de teste pentru detectarea infecţiei cu Covid-19, iar aproximativ o treime la cerere, adică teste pentru care este nevoie de programare. Programările telefonice nu doar că necesită foarte mult timp de aşteptare din partea pacienţilor, dar pun şi o presiune foarte mare pe call centerele clinicilor. Sperăm că prin această iniţiativă să venim în ajutorul cabinetelor, dar şi al pacienţilor”, afirmă Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora.
Ziora este o soluţie lansată în 2016 de către Marius Chiriţă, Irinel Bîrsan şi Cătălin Bălinişteanu. Anul acesta s-au alăturat businessului Silviu Chiriţă şi Lucian Rotar, antreprenor în serie şi investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul IT&C, atât în ţară cât şi în străinătate. Ziora este un software dedicat administrării afacerilor folosit în saloane de înfrumuseţare sau de tip SPA, service-uri auto, săli de sport, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură.
Estimare: 250.000 de programări în 2020
Printre caracteristicile oferite de aplicaţie se numără: programare online, comunicare directă între furnizori şi clienţi, programarea mai multor servicii din cadrul aceluiaşi abonament, reminder (SMS), gestiune atât a personalului cât şi a produselor, notificare pentru evenimente importante (recurenta, ziua clientului persoană fizică, neprezentare), vânzare de produse atât direct din aplicaţie cât şi din salon. Înainte de data programării, Ziora trimite clienţilor tăi un SMS sau un email de reamintire. În cazul în care clientul anulează programarea, în agendă se eliberează automat intervalul rezervat pentru a se putea crea o nouă programare.
Anul trecut au fost realizate peste 200.000 de programări în aplicaţie, iar pentru anul acesta antreprenorii estimează în jurul a 250.000. Peste 90% dintre clienţii platformei Ziora îşi reînnoiesc abonamentul. Aplicaţia este disponibilă în Magazin Play (pentru dispozitivele Android), însă Ziora este recomandată pentru utilizarea în versiunea desktop, ca un soft de recepţie, datorită complexităţii ei.
Cei mai mulţi clienţi provin din zona saloanelor de înfrumuseţare, domeniu pentru care managementul vizează să ajungă la 150 de companii până la finalul lui decembrie.
Vizează de cinci ori mai mulţi clienţi în domeniul medical până la finalul anului
“Dacă în 2016, atunci când am lansat Ziora, în saloane oamenii veneau adesea fără să anunţe, iar aproape peste tot găseai acel deja celebru caiet de programări. În acea perioadă, un serviciu online de tip agendă era mai degrabă un vis frumos. Însă, din luna mai, de când programările au devenit obligatorii, acest tip de serviciu a trecut din categoria «nice to have” în cea a unui «must have». De la ieşirea din starea de urgenţă am înregistrat o creştere de 20% pentru acest domeniu, iar în luna decembrie ne aşteptăm la un avans de 50%, finalul anului fiind şi cea mai importantă perioadă pentru sectorul de înfrumuseţare”, a adăugat Marius Chiriţă.
De asemenea, alte domenii importante în privinţa numărului de clienţi sunt sectoarele auto şi al sănătăţii. Compania are zece clienţi din domeniul sănătăţii, iar până la finalul anului managementul îşi doreşte să aibă 50 de clienţi. Clienţii din domeniul medical sunt mai ales clinici de neurologie, cardiologie, psihoterapie, medicină de familie.
***
Despre Ziora
Ziora este o soluţie care răspunde celor cinci probleme esenţiale ale administrării eficiente a unei afaceri: administrarea programărilor, marketing şi comunicare cu clienţii, conexiunea directă cu furnizorii şi acesul la oferte dedicate, management financiar pentru creşterea rentabilităţii afacerii şi promovarea directă prin orferirea unui site personalizat. Aplicaţia este utilizată pentru programări online în saloane de înfrumuseţare sau de tip SPA, săli de sport, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură, notariate şi service-uri auto. În 2019, prin aplicaţie au fost derulate peste 200.000 de programări.