SanoPass, cea mai mare platformă care conectează, digitalizează şi integrează servicii de prevenţie medicală, a atras în luna aprilie investiţii totale de peste 845.000 de euro, prin relistarea pe platforma de crowdfunding SeedBlink. După prima zi de la listare compania atrăsese deja de la investitori 300.000 de euro. În această rundă au participat peste 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, care a contribuit cu 200.000 de euro.
„Suntem încântaţi de încrederea arătată încă o dată din partea comunităţii de investitori. Acest succes dovedeşte că am dezvoltat un model de business validat de industrie, al cărui potenţial va fi atins în viitor. Dorim să contribuim semnificativ la digitalizarea tuturor serviciilor de prevenţie medicală, fiind convinşi că astfel vom facilita dezvoltarea stării generale de sănătate în România.”, a declarat Andrei Vasile, Managing Partner SanoPass.
Planurile SanoPass pentru acest an includ extinderea reţelei de clinici partenere, integrarea unor soluţii de inteligenţă artificială, crearea unor soluţii personalizate de nutriţie şi dezvoltarea unei reţele de săli de sport.
„Am început anul cu planuri ambiţioase, pe care acum suntem pregătiţi să le punem în aplicare. Doar în ultima lună ne-am extins echipa, am adăugat în reţea 35 de noi locaţii şi avem peste 1.000 de abonamente noi. Extinderea internaţională se numără printre priorităţile noastre. Am făcut deja primii paşi pentru a intra pe piaţa din Moldova şi am dezvoltat SanoPass Diaspora pentru a oferi servicii de telemedicină românilor din afara ţării”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.
Aplicaţia SanoPass are în prezent peste 16.000 utilizatori, decontând în ultimul an servicii medicale în valoare de peste 500.000 lei în cadrul unei reţele naţionale care acoperă peste 880 de clinici partenere. Abonamentele SanoPass conţin servicii de medicina muncii, consultaţii, investigaţii, analize medicale, stomatologie, nutriţie, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată şi consiliere medicală telefonică. Pe lângă acestea, platforma oferă acces la asigurători, farmacie online, Telemedicină non-stop, iar de curând, au lansat printr-un parteneriat exclusiv abonamente medicale la Clinicile Dentare Dr. Leahu.
În 2020 SanoPass a mai atras o investiţie de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot fondul Cleverage Venture Capital care s-a implicat cu 150.0000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu 150.000 de euro, un alt pachet de 100.000 de euro fiind atras prin SeedBlink. Seedblink permite implicarea activă a celor interesaţi să devină angel investors în startup-uri locale dinamice.
Cleverage Venture Capital este un fond de investiţii rezultat din asocierea antreprenorilor Wargha Enayati, fondator Regina Maria şi preşedinte Enayati Group, Georgios Sofianos, antreprenor în industria de sănătate şi CEO Sofmedica, Sergiu Neguţ - business angel şi co-fondator Fintech OS şi Voicu Oprean, fondator AROBS Transilvania Software.