SanoPass, cea mai mare platformă care conectează, digitalizează şi integrează beneficiile medicale de sănătate din România, continuă procesul de creştere accelerată şi a depăşit în anul 2020 valoarea de 500.000 lei în servicii plătite către clinicile partenere. Cifra de afaceri înregistrată de companie este de 1 milion de lei, în creştere de 49 de ori faţă de 2019.
În acest moment, SanoPass raportează peste 15.000 de utilizatori înregistraţi în aplicaţie, proveniţi atât din zona corporate, cât şi persoane fizice, cu 70% mai mult faţă de începutul anului 2020.
„Mă bucură creşterea accelerată pe care am înregistrat-o, iar pentru acest lucru le mulţumim partenerilor noştri: de la cabinete individuale incluse cu success într-o reţea menită să fie lângă tine atunci când există o nevoie stringentă, până la clinici si reţele medicale importante din România, precum Sanador, Provita, Arcadia, Synevo, iar lista poate continua cu cel puţin alte 850 de nume relevante. Avem o evoluţie fulminantă şi consider că cel mai important lucru pe care am reuşit să îl facem la SanoPass este să deschidem uşi pentru noi start-up-uri care vin să inoveze şi să integreze tehnologia cu profesionalismul medical”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner la SanoPass.
SanoPass a încheiat anul 2020 cu peste 850 de clinici medicale în reţea, dar şi cu o serie de parteneriate cu giganţi din sectorul financiar (Mastercard), farmaceutic (A&D Pharma) şi asigurători (NN), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.
De asemenea, SanoPass îşi propune să atingă borna de 1000 de clinici disponibile în reţea până la finalul trimestrului II, dar ambiţiile companiei sunt concentrate şi pe zona de inteligenţă artificială, pediatrie şi săli de sport pentru a încheia anul acesta cu o soluţie completă de prevenţie medicală.
Altfel spus, SanoPass porneşte pe un trend ascendent important, identificând în prevenţie complementaritatea dintre sănătate fizică, sănătatea mintală, sport şi dietă.
Prevenţia reprezintă un subiect abordat constant în ultima perioadă, iar cheltuielile publice şi private pentru îngrijirea medicală preventivă reprezintă doar 1,4% din totalul cheltuielilor pentru sănătate, adică jumătate faţă de media Uniunii Europene (2,8%), cel mai ridicat nivel fiind în Italia (4,4%) şi Finlanda (4%), potrivit Eurostat.
Despre SanoPass
SanoPass este o companie lansată în ianuarie 2019, care a devenit rapid cea mai mare platforma de optimizare a serviciilor medicale din România. Abonamentele SanoPass conţin servicii de medicina muncii, consultaţii, investigaţii, analize medicale, stomatologie, nutriţie, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată şi consiliere medicală telefonică.