Medic One şi Mullen semnează campania de lansare a OROcalmin, produsul din portofoliul companiei Zentiva România pentru tratamentul durerilor în gât. OROcalmin este un anti-inflamator, analgezic şi anestezic local care contribuie la calmarea durerilor şi ameliorează simptomele şi semnele de inflamaţie ale gâtului. Produsul este disponibil în două variante de pastile: cu aromă de lămâie şi portocale plus miere.
Premisa de la care a pornit campania a fost că dovada funcţionării unui medicament este importantă pentru a demonstra publicului eficacitatea acestuia, mai ales în situaţii în care gâtul este puternic solicitat. Situaţia aleasă a fost un beatboxing efervescent, activitate care supune corzile vocale la o presiune extremă, un stil muzical care necesită o voce mereu în formă. Rezultatul este „Gâtul tău ţine ritmul cu tine”, o abordare inovatoare în materie de comunicare pentru piaţa de medicamente, un concept care se adresează, cu precădere, tinerilor. Conceptul este ilustrat şi declinat atât în spotul TV dedicat cât şi în alte materiale de comunicare.
„OROcalmin este cel mai nou produs Zentiva din portofoliul de OTC-uri (medicamente fără prescripţie medicală) şi vine să completeze gama de produse de răceală şi gripă. Suntem prezenţi într-o categorie foarte aglomerată, cu branduri consacrate, dar cu potenţial de creştere. Zentiva şi-a propus să creeze un brand complet nou, tânăr, dinamic şi să îl comunicăm printr-o abordare care să evidenţieze produsul. Astfel, am ales să ne adresăm, în principal, publicului tânăr, care este dornic să încerce produse noi şi să le prezentăm produsul într-un mod surprinzător, cu care ei pot relaţiona cu uşurinţă.”, a spus Cătălina Huszar, Head of CHC Marketing Zentiva Grup România
„Piaţa de medicamente este unul dintre cele mai reglementate sectoare de activitate din ţară, iar comunicarea acestor produse este, de regulă, dezvoltată pe premise profund pragmatice şi încadrată în tiparele clasice, cu care publicul este obişnuit de multă vreme. Am văzut însă în OROcalmin un potenţial deosebit, care ne permite să ne desprindem de convenţional şi să apăsăm pedala de creativitate cu un narativ original, în pas cu tendinţele actuale de lifestyle”, a spus Oana Cociaşu, Managing Partner Medic One.
„Suntem încântaţi că am reuşit să aducem “new characters” în galeria destul de restrânsă a personajelor de spoturi medicale din România. Beatboxerii noştri au devenit un proiect la care s-a lucrat cu drag, craft şi mare plăcere – aşa cum se întâmplă mereu când clientul este un partener real al echipei de creaţie”, au mai adăugat Silviu Antohe Group Creative Director şi Mihai Costache Group Creative Director din partea echipei Mullen.
Mixul de comunicare include spoturi TVC, comunicare online, promovare în farmacii şi website dedicat, dezvoltat de agenţia Profero.
Echipa:
Zentiva România: Cătălina Huszar (Marketing Manager CHC), Ariana Grecu (Product Manager CHC).
Medic One: Oana Cociaşu (Managing Partner), Corina Şofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).
Mullen: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Delia Mija (Senior Art Director), Ana Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Radu Adrian (AV Director).
Profero: Adelina Dobrin (Digital Account Mnanager), Larisa Tagarta (Project Manager).
###
Despre Zentiva România:
Zentiva România este parte a Grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanţi producători de medicamente generice din Europa. Grupul deţine unităţi de producţie la Bucureşti, Praga şi Ankleswar. Fabrica Zentiva din România funcţionează neîntrerupt din 1962, de la fondarea sa. În prezent, Zentiva România este cel mai mare producător de generice cu prescripţie de pe plan local, în volume vândute.
Alături de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane şi reţeaua de 4 fabrici – inclusiv fabricile emblematice din Praga şi Bucureşti – ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistenţă medicală ale oamenilor. Credem că sănătatea trebuie să fie un drept şi nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai uşor la medicamente de înaltă calitate şi la sănătate Lucrăm în parteneriat cu medicii, farmaciştii, distribuitorii, autorităţile de reglementare şi guvernamentale pentru a asigura soluţiile de zi cu zi de care depindem cu toţii. |
Despre Medic One:
Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alţi parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanţă, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atat pentru piata locala cat si cea internationala. Campaniile şi proiectele agenţiei sunt multipremiate naţional şi internaţional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards şi Cristal Festival. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Bayer, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Zentiva, Fundaţia Renaşterea, Crucea Roşie. Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin şi Profero.