Bayer România, în parteneriat cu Asociaţia MaiMultVerde a finalizat proiectul “Walk the talk - Sustenabilitatea de zi cu zi, de la obiective globale la comportamente personale”- o campanie de conştientizare a problemelor de mediu şi a impactului personal asupra acestuia.
În cadrul acestui proiect au fost implicaţi angajaţii companiei din România şi Republica Moldova, care au participat la o serie de dezbateri pe baza unor documentare pe teme sociale şi de mediu. În urma parteneriatului, Bayer face cadou 1.000 de copăcei pentru generaţiile viitoare, plantaţi cu ajutorul voluntarilor MaiMultVerde.
“Impactul societăţii umane asupra mediului înconjurător a ajuns într-un punct critic; suma tuturor factorilor (majoritatea antropici) care contribuie la reducerea biodiversităţii, trebuie ponderată/contrabalansată de măsuri active, concrete şi eficiente imediate pentru a conserva biodiversitatea şi resursele Terrei; susţinând în acelaşi timp, sustenabil, nevoile societăţii umane în continuă creştere. În această direcţie, sunt primordiale: educaţia societăţii şi conştientizarea impactului pe care noi, oamenii, îl avem asupra mediului înconjurător. Sesiunile la care am participat au atins tocmai aceste două aspecte; informaţia odată absorbită, te pune pe gânduri. Este imposibil ca cineva, odată văzând aceste informaţii, să rămâna pasiv. Te face să te întrebi: "Eu, CE pot să fac, pentru ca toate frumuseţile astea din jur, să rămână şi pentru generaţiile viitoare, cel puţin la nivelul la care le-am "primit" şi noi ?!", a afirmat Sorin Daraban, Head of Marketing Operations în cadrul companiei, în urma participării la această campanie.
Contribuţia Bayer, dincolo de susţinere financiară, parte a strategiei de Corporate Social Engagement
Asociaţia MaiMultVerde a primit susţinere financiară în valoare de 24650 Lei din partea companiei, pentru a derula campania “Walk the talk - Sustenabilitatea de zi cu zi, de la obiective globale la comportamente personale”.
„Misiunea noastră este să creştem nivelul de responsabilitate faţă de mediu, prin implicarea comunităţilor, companiilor şi instituţiilor publice în activităţi de protejare a naturii. Conştientizarea impactului individual sau organizaţional este primul pas în acest proces, este punctul de la care începe schimbarea. În anii următori, cu toţii vom avea de restituit ce am luat pe datorie de la planetă în ultimul secol. Ţine doar de noi să decidem dacă vom achita renunţând la practicile care ne-au adus aici, sau vom lăsa Pământul să regleze conturile”, a afirmat Doru Mitrana, Preşedintele Asociaţiei MaiMultVerde.
Bayer a ales să se implice în acest proiect ca urmare a raportului de sustenabilitate publicat la nivelul grupului Bayer, care stabilește ținte clare pentru anii următori, fapt ce implică, ı̂ntre altele, o bună cunoaștere a tematicilor sociale și de mediu de către angajați.
Detalii suplimentare despre activitatea desfăşurată de Bayer România ca parte a strategiei de Corporate Social Engagement găsiţi aici: Bayer România: Implicare şi sustenabilitate şi aici: Ştiinţa de Acasă (bayer.com)
Detalii suplimentare despre activitatea desfăşurată de Asociaţia MaMultVerde sunt disponibile la adresa: Acasă - Asociaţia MaiMultVerde
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă şi să genereze un impact pozitiv în domeniile în care activează. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea au ajuns până la la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.ro