Farmaciile DONA, 30 de ani de activitate pe piaţa locală

Farmaciile DONA, 30 de ani de activitate pe piaţa locală

Reţeaua de farmacii DONA împlineşte anul acesta 30 de ani de prezenţă neîntreruptă pe piaţa locală, fiind una dintre cele mai longevive reţele de farmacii cu acţionariat 100% românesc din ţară.

DONA numără în prezent aproximativ 350 de unităţi – proprii şi în franciză – care sunt vizitate lunar de circa 2 milioane de pacienţi. Reţeaua înseamnă o echipă de aproximativ 2000 de profesionişti în domeniul sănătăţii, a căror misiune este asigurarea unui nivel înalt de consiliere farmaceutică şi acces la un portofoliu complet de medicamente, vaccinuri şi produse dedicate sănătăţii, îngrijirii şi igienei personale.

„Distribuţia echilibrată la nivel naţional, profesionalismul şi abordarea empatică a farmaciştilor, portofoliul variat de produse dedicate sănătăţii, ofertele comerciale competitive şi campaniile de educare, informare şi prevenţie sunt doar câteva dintre motivele pentru care DONA este astăzi una dintre cele mai apreciate reţele de farmacii din România. Le mulţumim pacienţilor care ne acordă încredere în fiecare zi, tuturor angajaţilor noştri şi în special personalului farmaceutic, precum şi partenerilor şi colaboratorilor. Ne mândrim cu tradiţia noastră şi toate realizările de până acum şi privim cu încredere spre viitor”, a declarat dr. Eugen BANCIU, Preşedintele Grupului DONA.

Anul aniversar este marcat şi de lansarea magazinului online, de unde persoanele interesate îşi pot comanda o gamă amplă de produse parafarmaceutice, cosmetice, dermatocosmetice şi suplimente alimentare – inclusiv mărci în exclusivitate sau produse sub marcă proprie. Un avantaj suplimentar este faptul că beneficiile aferente cardului de fidelitate se păstrează şi în magazinul online.

„Perioada pandemiei a fost un bun prilej de analiză pentru noi. Am constatat că o parte dintre pacienţii noştri sunt interesaţi de cumpărăturile online, aşa că ne-am adaptat şi astăzi le putem răspunde dorinţelor cu un magazin online bine pus la punct, pe care vom continua să îl dezvoltăm în următorii ani. Desigur că relaţia farmacist – pacient rămâne în continuare prioritatea noastră şi aşteptăm în farmaciile noastre pe oricine are nevoie de un sfat bun şi o interacţiune caldă, umană, bazată pe respect şi grijă”, a declarat Cosmin SĂVULESCU, Director General DONA Marketing Grup.

La împlinirea celor 30 de ani de activitate, Farmaciile DONA doresc să răsplătească încrederea pacienţilor care aleg DONA în căutarea celor mai bune sfaturi pentru sănătate şi îi invită, în luna octombrie, să sărbătorească împreună, cu peste 2 milioane de premii surpriză garantate. Regulamentul campaniei poate fi consultat în farmacii sau pe www.farmaciiledona.ro.

„Nu puteam marca un moment atât de semnificativ – aniversarea de 30 de ani –  fără personajele principale din povestea DONA: pacienţii. Prin campania de comunicare din jurul anului aniversar readucem în prezent un gest care era foarte des întâlnit acum 30 de ani – de ziua ta să îţi serveşti colegii şi prietenii cu o bomboană. Farmaciştii noştri îşi aşteaptă cu drag pacienţii în farmacii, să sărbătorească împreună cu tablete de ciocolată cu premii surpriză în ambalaj şi o atmosferă festivă”, a completat Cosmin Săvulescu.

„Recrutarea şi pregătirea elevilor şi a studenţilor încă de pe băncile şcolii demonstrează responsabilitatea DONA în formarea lor nu doar ca viitori profesionişti în domeniul sănătăţii, ci şi ca membri activi ai societăţii. Rolul farmacistului se va consolida în comunitate în viitor, va căpăta noi valenţe în direcţia extinderii gamei de servicii care vor fi puse la dispoziţia pacienţilor în farmacie. Farmacistul de comunitate reprezintă nu doar un important rezervor de informaţie privind produsele medicamentoase, ci şi cea mai accesibilă sursă de sfaturi de sănătate şi îndrumări medicale puse la dispoziţia publicului larg şi astfel plasează farmacistul în prima linie a sistemului sanitar, într-o poziţie cheie, de prim screening medical”, a explicat Ioana Maria RADU, Director Resurse Umane Farmaciile DONA.

Pentru a-şi reconfirma angajamentul faţă de viitoarea generaţie de profesionişti, compania lansează anul acesta un Program de Mentorat pentru Asistenţii de Farmacie, elevi în an terminal ai şcolilor postliceale. Programul se va desfăşura la nivel naţional şi le va permite elevilor acces la programe complete şi complexe de instruire pe durata a 6 luni.

viewscnt