Growceanu investeşte 180.000 de euro în startup-ul Ulpia, un market place educaţional dedicat comunităţii medicale

Growceanu investeşte 180.000 de euro în startup-ul Ulpia, un market place educaţional dedicat comunităţii medicale

Growceanu, grup de business angels, investeşte 180.000 de euro în startup-ul Ulpia, un market place educaţional dedicat comunităţii medicale. Fondurile obţinute vor fi folosite de către Ulpia pentru dezvoltarea produsului, marketing şi sales.

Ulpia este o platformă interactivă care se adresează atât medicilor stomatologi, cât şi stakeholderilor din comunitatea medicală, precum producătorii de medicamente, distribuitorii de echipamente şi organizatorii de evenimente medicale. Platforma îşi propune să creeze contextul optim în care lectorii să îşi poată susţine prezentările iar vânzătorii să ofere instrumentele de care să beneficieze comunitatea medicală. În 2022, Ulpia targetează extinderea în Europa de Vest şi America de Nord.

Startup-ul a fost înfiinţat în 2020, de către Dr. Cătălin Balog Bellu cu peste 17 ani de experienţă în medicină dentară şi antreprenoriat. Acesta a înfiinţat cabinetul stomatologic Dental Care, Clinica Noa Aesthetics şi Centrul de Instruire Noa Research şi a iniţiat mai multe programe dedicate medicilor dentişti şi tehnicienilor dentari, printre care Conferinţele Medicină Marketing Stomatologie,  platforma DentalEventsCalendar.com , proiectul The New Age Dentist şi ConectDentistry.

Startup-ul este prezent în 11 ţări şi a înregistrat venituri de peste 200.000 de euro în ultimele 12 luni, având o evaluare pre-money de 2 milioane de euro. Ulpia a primit premiul special Investiţie din partea Growceanu, Cleverage şi Matei Dumitrescu, în cadrul evenimentului Demo Day la Commons Accel desfăşurat pe 14 decembrie, în Bucureşti.

Ulpia este un start-up cu potenţial notabil, atât din perspectiva modelului de business dar şi a dezvoltării accelerate a verticalei MedTech. Este un start-up în care credem şi de care am fost alături încă de la început, prin unul dintre co-fondatorii Growceanu, Dan Bugariu. Cu această investiţie am depăşit targetul de 1 milion de euro pe care ni l-am propus pentru 2021”, spune Ciprian Man, unul dintre fondatorii Growceanu & Angels Keeper.

Growceanu este un un grup de 35 de business angels fondat în 2018, interesat cu precadere de startup-uri din verticalele PropTech, EdTech, SmartCity, Enterprise, Marketplaces, FinTech şi MedTech, bazate pe tehnologii precum Artificial Intelligence, SaaS, Data Science, Digital Mapping, IoT. În procesul de analiză a potenţialelor investiţii, Growceanu vizează antreprenorii pasionaţi de ceea ce fac, care au validat produsul sau serviciile oferite cu potenţialii clienţi, care au o echipă cu competenţe complementare ce pot propulsa afacerea şi care conştientizează valoarea ce poate fi adusă de investitorii angels.

În cei trei ani de la lansare, Growceanu a creat un proces de group due diligence bine structurat, prin care expertiza membrilor este folosită pentru a identifica problemele şi a reduce astfel riscurile investiţiilor. Un alt atu pentru realizarea de investiţii prin Growceanu este suportul de la A la Z, pe care board-ul şi echipa executivă îl oferă investitorilor pe tot parcursul tranzacţiei.

În 2021, investitorii Growceanu au realizat 7 runde de investiţie, în valoare totală de 465.000 euro şi sunt implicaţi în procesul de due-diligence în alte 10 runde, în valoare totală de 660.000 euro.

***

Despre Growceanu

Growceanu este un grup de business angels fondat în 2018. Grupul de investitori are un buget de investiţii flexibil, iar până acum a investit în companiile Bright Spaces, xVision, EmailTreeAI, Kinderpedia, Sitter, Milluu, Oncochain, Teleport, Metabeta, Sitter, Telios. Growceanu este interesat în special de startupuri din domeniile PropTech, EdTech, SmartCity, Enterprise, Marketplaces,  FinTech şi MedTech, bazate pe abordări din zonele tehnologice: Artificial Intelligence, SaaS, Data Science, Digital Mapping, IoT.

viewscnt