Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics încheie primele şase luni din 2024 cu o cifră de afaceri de 19,4 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics încheie primele şase luni din 2024 cu o cifră de afaceri de 19,4 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink şi Farmatop, dedicat implementării inovaţiilor pe piaţa medicală pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii pacienţilor, şi-a depăşit obiectivele propuse pentru prima jumătate a anului, printre care creşterea sustenabilă a cifrei de afaceri, consolidarea poziţiei grupului pe piaţa farmaceutică din România şi extinderea regională.

Faţă de primele şase luni ale anului 2023, grupul a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 12%, atingând astfel 19,4 milioane de euro, şi o creştere a EBITDA cu 7%, ceea ce demonstrează succesul implementării strategiei de creştere şi inovare.

„Rezultatele noastre reflectă o performanţă crescută comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Ne concentrăm cu toţii, la nivel de management al companiei, pe îmbunătăţirea mai multor indicatori de performanţă financiară, pentru ca grupul nostru să rămân un partener solid financiar într-o perioadă atât de imprevizibilă”, explică Octavian Iacob, Cofondator Direct Pharma Logistics.

Un alt obiectiv important al Direct Pharma Logistics a fost acela de a crea un Comitet Director al Grupului cu obiectivul principal de a face tranziţia de la un management bicefal reprezentat de către cei doi acţionari principali, la un model de management multicefal. Această formă de conducere va aduce la masa deciziilor mai mulţi profesionişti cu experienţă importantă care, împreună, vor consolida şi vor dezvolta acţiunile grupului.

În acelaşi timp, Direct Pharma Logistics continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa farmaceutică prin inovaţii semnificative şi tratamente de ultimă generaţie, accesibile şi eficiente, care să sprijine pacienţii în gestionarea bolilor cronice şi să contribuie la bunăstarea comunităţii.

În primele şase luni din 2024, au fost introduse în portofoliul grupului mai multe produse noi, precum şi producători noi, un factor important care a dus la creşterea vânzărilor şi consolidarea poziţiei pe piaţă. Lansarea celor 5 produse noi, un mix de medicamente, suplimente alimentare si dispozitive medicale, vin in completarea portofoliului existent şi acoperă mai multe arii terapeutice: două produse în aria de afecţiuni ginecologice, un produs în sfera de imunitate, iar alte două noi produse au fost lansate în zona de SNC – psihiatrie.

„Pentru noi, sănătatea şi siguranţa pacienţilor sunt în centrul tuturor acţiunilor noastre. Misiunea noastră este de a aduce pe piaţă soluţii inovatoare care nu doar răspund provocărilor actuale din domeniul sănătăţii, ci şi îmbunătăţesc considerabil calitatea vieţii pacienţilor. Fiecare nou produs pe care îl introducem este rezultatul unui proces riguros de dezvoltare şi testare, cu scopul de a oferi cele mai sigure şi eficiente tratamente, a declarat Dan Nicolescu, Acţionar al Grupului de firme Direct Pharma Logistics.

În lumina creşterii din prima jumătate a anului, perspectivele pentru a doua jumătate se conturează favorabil.

Planurile şi estimările grupului pentru viitor

Primele luni ale anului nu au fost lipsite de provocări, printre acestea numărându-se schimbările la nivelul reglementărilor farmaceutice şi presiunile asupra preţurilor. Şi totuşi, după şase luni cu rezultate importante, grupul îşi continuă în forţă implementarea planurilor sale, printre acestea numărându-se extindere portofoliului de produse prin aducerea de noi soluţii inovative pe piaţă, investiţii în retehnologizarea infrastructurii IT şi demararea unui proiect pentru construirea unui nou depozit care să susţină activităţile viitoare ale grupului.

Avem o strategie solidă de inovare şi extindere. Începând cu finalul acestui an, grupul nostru va utiliza o platformă AI care îi va permite analizeze şi optimizeze sustenabilitatea grupului şi impactul social al acestuia pentru a ne asigura că vom obţine cel mai bun rating ESG”, adaugă Octavian Iacob.

Grupul îşi continuă misiunea de a se extinde şi de a inova, aducând soluţii terapeutice avansate şi de încredere pe piaţa farmaceutică, atât în a doua jumătate a anului 2024, cât şi în 2025.

***

Despre DIRECT PHARMA LOGISTICS

Direct Pharma Logistics este o companie cu acoperire naţională din România, care oferă servicii logistice pentru companiile farmaceutice, fondată cu scopul de a satisface nevoia producătorilor privind distribuţia directă. Cu peste 10 ani de experienţă în servicii logistice, specializarea, conformitatea, siguranţa, optimizarea timpului şi eficientizarea costurilor reprezintă priorităţi pentru companie.

Despre PHARMALINK

Pharmalink este specializată în servicii de marketing şi vânzări farmaceutice directe în România. Oferă parteneriate pe termen lung în reprezentarea companiilor farmaceutice care doresc să crească gradul de cunoaştere a produselor lor în rândul medicilor specialişti şi vânzările prin intermediul farmaciilor şi spitalelor.

Pharmalink este o soluţie pentru companiile care au nevoie de o echipă de profesionişti care să ofere servicii personalizate şi inovatoare pentru piaţa farmaceutică, pentru a facilita vânzarea, dezvoltarea, aprobarea şi monitorizarea produselor farmaceutice, pentru a îmbunătăţi eficienţa costurilor în domeniul sănătăţii.

Despre FARMATOP

Farmatop este farmacia clinică dedicată unor grupuri de pacienţi cu boli cronice, care necesită tratamente cu continuitate, de cel mai înalt nivel şi nevoia de acces la cele mai inovative soluţii pentru tratarea afecţiunilor lor.

viewscnt