Sănătatea copiilor reprezintă unul dintre domeniile de interes pentru compania farmaceutică USP România, activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale. De aceea, participarea la Congresul Naţional de Pediatrie de la Craiova (15-18 septembrie) şi la Congresul Naţional de Neonatologie de la Sibiu (29 septembrie – 3 octombrie) a avut o importanţă deosebită, cu atât mai mult cu cât au fost primele evenimente ştiinţifice unde compania a fost prezentă pentru a-şi prezenta portofoliul de produse şi echipa.
Simpozioanele ştiinţifice USP, foarte apreciate
Prof. Dr. Doina Anca Pleşca, Preşedintele Societăţii Române de Pediatrie, a susţinut simpozionul ştiinţific „Rolul microbiomului intestinal în afecţiunile pediatrice”, iar Prof. Dr. Maria Stamatin, Preşedintele Asociaţiei de Neonatologie din România, a prezidat simpozionul ştiinţific “Importanţa microbiomului intestinal în primele luni de viaţă”.
În cadrul expunerilor au fost prezentate beneficiile asocierii celor mai cunoscute tulpini de bacterii benefice, prebiotice şi vitamina D3 într-un singur produs adecvat nevoilor sugarilor şi copiilor (Estabiom®).
Participare de top – cantitativă şi calitativă
La Congrese au participat, atât offline, cât şi online, medici din diverse specialităţi, precum pediatrie, medicină de familie, ORL, neurologie şi neonatologie.
„Echipa noastră a avut oportunitatea să discute cu numeroşi profesionişti din domeniul sănătăţii despre subiecte de interes legate de îngrijirea nou-născuţilor şi copiilor şi am sesizat o dorinţă comună de a găsi cele mai bune soluţii. Le mulţumim tuturor celor care şi-au arătat interesul faţă de portofoliul nostru. Şi le mulţumim în mod deosebit doamnelor Prof. Dr. Doina Anca Pleşca şi Prof. Dr. Maria Stamatin, precum şi Societăţii Române de Pediatrie şi Asociaţiei de Neonatologie din România, pentru că ne-au pus la dispoziţie un cadru profesional de înalt nivel”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România.
Parteneriatul cu profesioniştii din domeniul sănătăţii reprezintă un pilon strategic de dezvoltare a companiei în România pentru a ajunge în topul companiilor farmaceutice din piaţa de Consumer Healthcare. Echipa USP are în plan şi alte participări la evenimente medicale relevante pentru a-şi prezenta portofoliul actual, cât şi viitoarele lansări. Direcţiile de dezvoltare ale portofoliului sunt aliniate cu misiunea companiei, de a proteja sănătatea oamenilor, oferind produse diferenţiatoare, adaptate contextului local, conform nevoilor şi preferinţelor consumatorilor şi pacienţilor din România.
Produse inovatoare şi distinctive
Produsele prezentate în cadrul conferinţelor au fost: Estabiom® (produs simbiotic cu vitamina D3, compoziţie unică în România*, cu rol în susţinerea imunităţii copilului şi refacerea echilibrului microbiotei), Bloxivir® (inovaţie pe piaţa farmaceutică din România – spray împotriva virusurilor care produc răceală, gripă şi COVID-19), Herbitussin® (gamă de produse inspirate din natură cu efect calmant asupra gâtului şi tusei), Pelavo® (marcă de suplimente alimentare care sprijină organismul copiilor în episoadele de răceală şi în infecţiile respiratorii), Iskial® Junior (produse pe bază de DHA, pentru a susţine imunitatea şi buna funcţionare a creierului şi a vederii) şi Stoperol® Rehydro (produs electrolitic care respectă recomandările OMS privind rehidratarea organismului).
Despre USP
USP este una dintre cele mai de succes companii farmaceutice din Europa Centrală şi de Est, activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale. Fondată în SUA în 1992, compania îşi desfăşoară activitatea principală în Europa Centrală şi de Est, fiind numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia, cu un portofoliu de 29 de branduri.
USP a intrat pe piaţa din România la începutul anului 2021. În anii următori, pe măsura extinderii portofoliului de OTC-uri şi în alte arii terapeutice, precum şi prin inovaţii constante ale brandurilor deja lansate, compania îşi propune să devină unul dintre liderii pieţei de Consumer Healthcare din România.
Misiunea USP este să protejeze sănătatea oamenilor, oferindu-le produse de calitate, cu eficienţă dovedită, adaptate nevoilor individuale specifice. Health Reinvented!