Philips România sărbătoreşte o realizare de referinţă în domeniul imagisticii medicale: 6 ani de la lansarea primului echipament medical din lume care necesită doar 7 l de heliu. BlueSeal – Philips Ingenia Ambition a transformat radical standardele de performanţă şi sustenabilitate în imagistica prin rezonanţă magnetică.
Philips BlueSeal reprezintă o inovaţie revoluţionară fiindcă este primul magnet complet încapsulat, care utilizează doar 7 litri de heliu lichid pentru examinările prin rezonanţă magnetică (IRM). Această tehnologie de vârf foloseşte un sistem avansat de micro-răcire, oferind multiple beneficii pentru radiologi, tehnicieni, investitori şi centrele de imagistică.
Sistemul nu prezintă niciun risc legat de heliu, funcţionând astfel fără întreruperi. Magnetul BlueSeal reduce costurile de întreţinere şi ajută la evitarea situaţiilor neprevăzute care ar putea duce la oprirea furnizării serviciilor de imagistică.
De asemenea, instalarea şi amplasarea se face mult mai simplu şi mai economic datorită modului inovator de proiectare a sistemului. Greutatea redusă a sistemului contribuie la scăderea costurilor de construcţie şi la eficientizarea utilizării spaţiului. În plus, performanţa clinică a magnetului BlueSeal este superioară pentru un sistem RM de 1.5T, permiţând efectuarea de scanări cu o calitate excelentă a imaginii şi un câmp de vizualizare larg de 55 cm. Această tehnologie inovativă asigură o stabilitate remarcabilă pe termen lung, fără a compromite performanţa generală a aparatului.
„Echipa Philips România sărbătoreşte o piatră de hotar în istoria imagisticii medicale: lansarea în urmă cu şase ani a sistemului Philips Ingenia Ambition. Acesta a stabilit un nou standard de sustenabilitate şi eficienţă în domeniu, prin consumul său redus de heliu lichid în operaţiunile de imagistică prin rezonanţă magnetică. Suntem mândri de impactul pe care această inovaţie îl are asupra modului în care sunt efectuate investigaţiile RM la nivel global Mulţumim tuturor celor care au avut încredere în viziunea noastră şi au fost alături de noi în această călătorie”, a declarat Şerban Isopescu, lider al Diviziei de Echipamente şi Soluţii Medicale, Philips România.
Echipamentul de imagistică BlueSeal, deserveste o reţea extinsă de spitale din România, acoperind zone cheie precum Iaşi, Craiova, Bucureşti şi Bârlad. În Iaşi, acest echipament este deja funcţional la Spitalul Clinic de Urgenţă „Prof. Dr. N. Oblu”, iar în curând va fi instalat şi un al doilea RM BlueSeal, consolidând capacitatea de diagnostic în regiunea Moldovei. De asemenea, BlueSeal este utilizat în centre medicale importante precum Spitalul Cardiomed din Craiova şi Spitalul Clinic de Urgenţă „Sf. Pantelimon” din Bucureşti. Expansiunea continuă, cu livrări planificate în Bârlad, la Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman”, confirmă angajamentul faţă de îmbunătăţirea accesului la tehnologii medicale de ultimă generaţie în diverse regiuni ale ţării.
Pe lângă beneficiile de eficientizare operaţională, tehnologia BlueSeal vine şi cu o serie de funcţionalităţi inteligente, cum ar fi EasySwitch. Această inovaţie permite deenergizarea şi reenergizarea a magnetului, când situaţia o impune. Funcţia EasySwitch creşte nivelul de siguranţă şi reduce timpii de nefuncţionare ai sistemului de imagistică.
Philips BlueSeal reprezintă o combinaţie unică între sustenabilitate şi performanţă clinică. Acest magnet transformă operaţiunile de imagistică medicală şi este cea mai potrivită soluţie pentru viitorul rezonanţei magnetice, în contextul limitării resurselor de heliu la nivel global.
Despre Royal Philips
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este lider în tehnologia medicală, cu scopul de a îmbunătăţi sănătatea şi bunăstarea oamenilor prin inovaţii medicale. Inovaţia centrată pe pacient utilizează tehnologii avansate şi cunoştinţe clinice pentru a oferi soluţii de sănătate personallizate pentru consumatori şi soluţii de sănătate profesionale pentru furnizorii de servicii medicale şi pacienţii lor, în spital şi acasă. Cu sediul în Olanda, compania este lider în imagistică medicală, ultrasunete, diagnostic, monitorizare şi informatică medicală, precum şi în domeniul îngrijirii personale. Philips a generat vânzări de 17,8 miliarde de euro în 2022 şi angajează aproximativ 74.000 de angajaţi cu vânzări şi servicii în peste 100 de ţări.